video thumb

عبور حجم کل سپرده‌های ارز دیجیتال پلتفرم مالی غیرمتمرکز Celsius از مرز ۱ میلیارد!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که حجم کل سپرده های ارز دیجیتال

این پلتفرم ادعا می کند که ۸۰ درصد از کل درآمد خود را به کاربران خود باز می گرداند و تاکنون به جامعه دارندگان ارز دیجیتال ۱۷ میلیون دلار پاداش بهره پرداخت کرده است که ۱۲ میلیون دلار آن در بیت کوین (BTC) و ۳ میلیون دلار به توکن بومی خود CEL پرداخت شده است.

رشد این پلتفرم در ماه های اخیر و علیرغم همه گیر شدن ویروس کرونا که تأثیر منفی بر اکثر مشاغل داشته، قابل توجه بوده است. در مارس سال جاری، الکس ماشینسکی (Alex Mashinsky)، مدیرعامل سلسیوس ادعا کرد که پلتفرم آنها اولین پلتفرم بزرگ وام دهی ارز دیجیتال بوده که سودآوری داشته است.

سلسیوس به منظور گسترش بیشتر پایگاه کاربری خود در ماه گذشته عنوان کرد که در حال افزایش پشتیبانی از طلای توکنیزه  شده است. این پلتفرم همچنین در آینده کالاهای توکنیزه شده دیگری را نیز به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد.

از آنجا که بسیاری از پروژه های بلاک چین و ارز دیجیتال بر روی استفاده از فناوری متمرکز شده اند تا از این طریق بتوانند برای خدمات بانکی را برای جمعیتی که حساب بانکی ندارند، به ارمغان بیاورند، سلسیوس در تلاش است تا بتواند جایگزین بهتری را برای این دسته از مردم فراهم کند. ماشینسکی اظهار داشت:

“ما منتظر روزی هستیم که میلیارد ها نفر از مردم بانک های قدیمی را پشت سر بگذارند و تصمیم بگیرند که از سلسیوس استفاده کنند. ما ثابت کردیم که می توانیم قدرت را به مردم بازگردانیم. “

ماشینسکی خاطرنشان کرد: این اپلیکیشن برای افرادی بوده است که “به دلیل نژاد، جنسیت، امتیاز اعتباری یا وضعیت شغلی” از امور مالی سنتی دور شده اند تا بتوانند از طریق روش های پذیرفته تر، درآمد بیشتری را کسب کنند.