video thumb

چانگ‌پنگ ژائو، ۲۰ درصد از وقت خود را در توییتر سپری می‌کند!

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بزگ ارز دیجیتال

ژائو گفت فعالیت توئیتر وی بخشی از هدف کلیدی وی نیست. ژائو به کوین تلگراف گفت: “این فقط راهی برای ارتباط برقرار کردن من با جامعه ما است که من تقریباً ۲۰ درصد از وقتم را برای آن اختصاص می دهم.”

توییتر بازی از بدو آغاز به کار بایننس بسیار قوی بوده است

ژائو گفت که وی از روزهای اولیه آغاز به کار این صرافی به رسانه های اجتماعی توجه داشته است. بایننس عرضه سکه اولیه خود یا ICO را در سال ۲۰۱۷ شروع کرد و در سال های بعد به یکی از بزرگ ترین بازیکنان ارز دیجیتال تبدیل شد.

ژائو اظهار داشت که بایننس در ابتدا از پلتفرم پیام رسان چینی WeChat استفاده می کرد. وقتی محدودیت های گروه ۵۰۰ نفره این پلتفرم به مشکلی برای این صرافی تبدیل شد، ژائو پیام رسان خود را به Slack تغییر داد.

بایننس پس از ترک Slack به دلیل مشکلات امنیتی، تلگرام را برگزید، جایی که در حال حاضر این صرافی میزبان صدها هزار شرکت کننده است. وی اظهار داشت:

“در گروه تلگرامی ما، کاربران زیادی در حال چت و گفتگو با یکدیگر هستند، به طوری که  هر چه در گروه می نویسم فقط برای دو ثانیه روی روی صفحه می ماند و مشاهده سوابق چت ها بسیار دشوار است.”

ژائو، توییتر را بسیار کارآمد می داند

ژائو خاطرنشان کرد که در حال حاضر توییتر برای مشارکت جامعه خود مؤثر است. وی گفت: “من شخصاً هنگام توییت کردن هدف استراتژیکی را دنبال نمی کنم.” وی توضیح داد: “من وقتی توییت می کنم، خودم هستم.”

گفتنی است که بایننس حضور گسترده ای در رسانه های اجتماعی دارد، به طوری که ژائو گفته است این، نتیجه تعامل او و شرکت با شرکت کنندگان این صنعت است.

“بخشی از حضور من در توئیتر با عبارات فیلتر نشده من همراه است که می توانند با برخی انتقادات همراه شوند و قصد من هرگز صدمه زدن به کسی نیست. هیچ کس کامل نیست و همه ما اشتباه می کنیم. من فکر می کنم برای جامعه مهم است که بدانند ما که هستیم، چگونه فکر می کنیم و غیره. “

مدیرعامل بایننس عنوان کرد که وی تلاش فراوانی را برای شنیدن صدای اعضای جامعه انجام می دهد که این امر منجر به بهبود نهایی بایننس می شود.

بایننس، به طور کلی به یک شرکت بزرگ تبدیل شده است، زیرا اخیراً از تعداد ۱۰۰۰ کارمند پیشی گرفته است و در طی کمتر از سه سال رشد ۲ هزار درصدی را رقم زده است.