سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کاهش کارمزد تراکنش‌های بیت کوین به زیر ۱ دلار!

پس از افزایش بیش از ۱۶۰۰ درصد بین ۵ آوریل و ۲۰ مه، اکنون کارمزد تراکنش های بیت کوین

براساس داده های وب سایت تحلیلی ارز دیجیتال BitInfoCharts، از ۲۰ ماه مه تا ۱۴ ژوئن، کارمزد تراکنش های بیت کوین (BTC) با ۹۱ درصد کاهش از ۶٫۶۵ دلار به ۰٫۵۶ دلار رسید. این حرکت پس از رویداد هاوینگ رخ می دهد که در آن کارمزد تراکنش ها بین ۵ آوریل و ۲۰ ماه مه با بیش از ۱۶۰۰درصدی روبرو شد.

کارمزد تراکنش های بیت کوین پس از رویداد هاوینگ سال ۲۰۱۶

در زمان وقوع دومین رویداد هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۱۶، کارمزد تراکنش ها با افزایش ۲۰۰ درصدی روبرو شد و از ۰٫۰۸ دلار در تاریخ اول ماه مه به بالاترین سطح خود دست یافت و تاریخ ۳۱ ژوئیه به ۰٫۲۴ دلار رسید. با این حال، کارمزد تراکنش های بیت کوین در زمان وقوع رویداد هاوینگ – ۰٫۱۷ دلار در ۹ ژوئیه – تقریباً تا دوماه بعد از رویداد هاوینگ تقریبا یکسان بود و در اکتبر سال ۲۰۱۶ به ۰٫۳۷ دلار رسید.

کارمزد شبکه اتریوم از کارمزد تراکنش شبکه بیت کوین بیشتر است

کوین تلگراف گزارش داد که کارمزد تراکنش های روزانه شبکه اتریوم (ETH) در تاریخ ۶ تا ۷ ژوئن از کارمزد تراکنش های شبکه بیت کوین پیشی گرفت.

کارمزدهای بالای تراکنش به طور معمول نشانگر تراکم شبکه است، در طی این زمان کاربران به احتمال زیاد مبلغ بیشتری برای پردازش تراکنش های خود می پردازند. در زمان نگارش این مطلب، شبکه اتریوم ۱۰۵۴۷۴ تراکنش تأیید نشده دارد، در حالی که تعداد تراکنش های تأیید نشده در شبکه بیت کوین زیر ۱۰۰۰ است. میانگین کارمزد تراکنش ها در اتریوم در تاریخ ۱۱ ژوئن به بیش از ۴ دلار افزایش یافت.

بالاترین میزان کارمزد تراکنش در شبکه بیت کوین ۵۵٫۱۶ دلار بود، چند روز پس از آن رخ داد که بیت کوین به بالاترین سطح قیمت خود یعنی ۲۰٫۰۰۰ دلار در دسامبر ۲۰۱۷ رسید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location