سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

قانون پیشبرد بلاک چین : برگ برنده ایالات‌متحده برای برتری در زمینه فناوری بلاک چین

دولت ها در سراسر جهان از مزایای ادغام بلاک چین

در سایر نقاط جهان نیز، خدمات گمرکی کره جنوبی از کالاهای زنجیره ای برای واردات و صادرات کالا استفاده می کند. بریتانیا از این فناوری برای ردیابی منشأ و توزیع گوشت استفاده کرده است. سوئیس، سیستم شناسایی و رای گیری بلاک چین را آزمایش کرده است. چین به تنهایی صدها پروژه بلاک چین را ثبت کرده است که حدود ۱٫۶ میلیارد دلار بودجه دولتی برای ابتکار عمل بلاک چین کنار گذاشته شده است.

این لیست ادامه دارد و همین طور ادامه می یابد. در سرتاسر جهان، دولت ها به سرعت در حال آزمایش و استقرار بلاک چین به منظور بهبود کارآیی، پلتفرم های امن و ارتقاء شفافیت در بخش هایی مانند مدیریت زنجیره تأمین، شناسایی، عناوین، حسابداری ، مصرف انرژی، رای گیری و … هستند.

با این حال، ایالات متحده دولتی است که همچنان از همتایان خود عقب مانده است.

پیشروی از طریق قانون پیشبرد بلاک چین

قانون پیشبرد بلاک چین لایحه ای است که توسط برت گوتری (Brett Guthrie)، نماینده جمهوری خواه اهل کنتاکی پیشنهاد شده است. این سومین لایحه بلاک چین است که توسط گوتری و به دنبال قانون ارتقاء بلاک چین ۲۰۱۸ و قانون ارتقاء بلاک چین ۲۰۱۸ معرفی شده است و هر دوی این قاون ها متوقف شده اند. در صورت تصویب، این لایحه یک بررسی جامع از فناوری بلاک چین را آغاز می کند و گزارشی را با توصیه های قانونی برای ترویج رشد و پذیرش بلاک چین، رفع موانع نظارتی و پیشبرد ایالات متحده به عنوان یک رهبر جهانی در فناوری بلاک چین آغاز می کند.

در حالی که با وجود عدم قطعیت قانون گذاری، پذیرش فناوری بلاک چین توسط بخش خصوصی کُند شده است، سازمان های دولتی آن را برای موارد استفاده نوآورانه مورد بررسی قرار داده اند. سازمان غذا و دارو یک طرح آزمایشی را راه اندازی کرد که از بلاک چین برای ردیابی و تأیید صحت دارو استفاده می کند و نیروی هوایی راه حلی برای امنیت زنجیره تأمین به کار گرفته است.

در ایالات متحده پنج تعریف از ارز دیجیتال وجود دارد و هیچ طبقه بندی مشخصی برای دارایی های مختلف دیجیتالی ایجاد شده توسط صنعت ارز دیجیتال وجود ندارد. این عدم شفافیت قانون گذاری، جمع آوری سرمایه را سخت تر می کند و شرکت های نوپا را وادار می کند تا به طور نامتناسب هزینه های خود را صرف هزینه های قانونی کنند. استارتاپ های بلاک چین موجود در سراسر کشور به خارج از کشور انتقال می یباند و به کشورهایی منتقل می شوند که در آنجا شفافیت قانون گذاری وجود داشته باشد، مانند سنگاپور و سوئیس.

در صورت تصویب قانون پیشبرد بلاک چین در کنگره، یک بررسی گسترده در مورد مزایای استفاده از بلاک چین و موفقیت های سایر ملل در این زمینه صورت خواهد گرفت. این گزارش فوریت هایی را برای تهیه مقررات شفاف ایجاد می کند که ایالات متحده را قادر به حفظ و توسعه صنعت بلاک چین خود می کند.

شرکت های ارز دیجیتال سال هاست که به طور جدی با سیاستمداران و قانون گذاران درگیر شده اند تا در راستای وضوح قانون و حمایت مؤثر از مصرف کننده تلاش کنند. قانون پیشبرد چیزی است که دنیای ارز دیجیتال قادر به کنار گذاشتن آن نیست. بدون حمایت جدی، این لایحه احتمالاً رد خواهد شد. این لایحه نمایانگر یک زنگ هشدار برای نوآوران در بخش های دولتی و خصوصی است تا نه تنها به آن دسترسی پیدا کنند، بلکه در مقابل “همتایان جهانی” خود نیز در رقابت بلاک چین موفق شوند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location