video thumb

کانسنسیس ، خدمات انطباق را با محوریت DeFi آغاز می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت کانسنسیس (ConsenSys) با راه اندازی سرویسی برای پروژه های دیفای (DeFi) در شبکه اتریوم، وارد بازار انطباق می شود.

جوزف لوبین، از بنیان گذاران اتریوم

براساس مقاله منتشر شده توسط بلومبرگ، شرکت توسعه برنامه های کاربردی غیر متمرکز کانسنسیس اعلام کرد که می تواند خدماتی را برای پروژه های تأمین مالی غیر متمرکز (DeFi) و صرافی های ارز دیجیتال به منظور تجزیه و تحلیل معاملات مربوط به توکن های صادر شده در شبکه اتریوم منتشر کند.

خدمات کانسنسیس قادر به نظارت بر تراکنش های بیش از ۲۸۰،۰۰۰ کوین صادر شده در اتریوم، با تمرکز بر صرافی ها و شرکت های DeFi می باشد.

لکس سوکولین (Lex Sokolin) از کانسنسیس گفت: “تعداد افراد بیشتری در حال ساختن برنامه های غیر متمرکز هستند. آنچه ما در تلاش هستیم انجام دهیم این است که فعالیت در زیرساخت های غیرمتمرکز مالی بسیار ایمن تر، شفاف تر و ردیابی آسان تر انجام شود.”

فقط بر توکن های صادر شده روی اتریوم تمرکز کنید

به نظر نمی رسد که، کانسنسیس با توکن های صادره شده در بلاک چین بیت کوین وارد بازار انطباق شود، اما با توکن های صادره شده در بلاک چین اتریوم می تواند. کوین تلگراف در ماه آوریل گزارش داد که Securitize با پشتیبانی کوین بیس در حال گسترش خدمات انطباق خود با استفاده از قراردادهای هوشمند بر روی بلاک چین اتریوم است.