video thumb

کارمند سابق KFC، امپراطوری مواد مخدر کریپتویی خود را از دست داد!

دادگاه تاج لستر در ۸ ژوئن دستور تصرف بیش از ۱٫۸ میلیون پوند (۲٫۲۹ میلیون دلار) از شخصی انگلیس را که یک امپراتوری مواد مخدر چند میلیاردی را از اتاق زیر شیروانی خانه اش اداره می کرد، صادر کرد.

طبق گزارش Harborough Mail، پل جانسون ۳۲ ساله و کارمند سابق KFC، یک بازار دارک نت را از خانه نیمه مستقل خود در لایستریر اداره کرد. جانسون همچنین در ماه فوریه به هشت سال زندان محکوم شد.

جانسون که فارغ التحصیل رشته تحصیلات تجاری است، به عنوان یک معامله گر چای شناخته می شد که از آن به عنوان پوششی برای معامله بین المللی مواد مخدر خود استفاده می کرد.

مقامات اعلام کردند که جانسون بیش از ۴۰۰ پوند هروئین، کوکائین، LSD ، حشیش و کتامین را وارد کرده و به فروش رسانده است و تمام خریدهای او به صورت بیت کوین

رسانه های محلی به نقل از قاضی مارتین هورست، عنوان کردند که این فروشنده مواد مخدر، درآمدی حدود ۲،۱۸۳،۳۰۴ پوند (۲٫۷۷ میلیون دلار) داشت است، اگرچه که آنها فقط موفق به توقیف ۱۸۳۷٫۶۰۱ پوند (۲٫۲۹ میلیون دلار) شدند.

کل دارایی های جانسون ظرف سه ماه توقیف خواهد شد و سایر دارایی های وی از جمله ۲۰،۰۰۰ پوند(۲۵،۴۵۴ دلار) رنج روور و ۳۰٫۳۰۰ پوند (۳۸۵۶۰ دلار) نیسان جوک برای فروش گذاشته می شود.

مواد مخدر موجود در دارایی های جانسون

این کارمند سابق KFC به مالکیت داروهای کلاس A و B، ذخیره داروی کلاس A، واردات نامناسب کالا به انگلستان و پنج فقره پولشویی متهم شد.

گفتنی است که لیا تیلور والتون (Lia Taylor-Walton)، همسر سابق جانسون نیز به دلیل مشارکت با جانسون به دو سال حبس تعلیقی محکوم شد. وی همچنین متهم به بدست آوردن املاک با پول غیرقانونی شده است. قانون، دارایی های جانسون، از جمله قرص های MDMA ، LSD ، هروئین و کتامین و همچنین پارافرنیا را نیز توقیف کرد.

کوین تلگراف در تاریخ ۱۹ ماه مه از بررسی صورت گرفته توسط Crystal Blockchain Analytics خبر داد که نشان می داد ارزش کل بیت کوین های منتقل شده (به دلار) در دارک وب با وجود کاهش میزان تراکنش ها، نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ حدود ۶۵ درصد افزایش یافته است.