سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آفریقا در حال تجربه یک رنسانس رمزنگاری است!

به نظر می رسد پذیرش ارز دیجیتال

در گزارشی که اخیراً توسط Arcane Research و Luno انجام شد، مشخص شد که اوگاندا، نیجریه، آفریقای جنوبی، غنا و کنیا غالباً در بین ۱۰ کشور برتر جهان هستند که توسط گوگل به جستجوی کلمه “بیت کوین” می پردازد.

این گزارش، این قاره را به عنوان “یکی از امیدوارکننده ترین مناطق برای پذیرش ارزهای دیجیتال” توصیف می کند، و به ترکیب آفریقا از پذیرش ارزهای دیجیتال موجود در کنار یک دامنه احتمال بزرگ تأکید می کند.

این شرکت ها تأکید می کنند که آفریقا یک جمعیت جوان، بحران های مکرر پولی و خرابی ارز، جمعیت بزرگ بدون حساب بانکی و وسایل پرداخت گران قیمت را به نمایش می گذارد.

آفریقای جنوبی به عنوان قطب ارز دیجیتال ظاهر می شود

در حالی که نیجریه مدت هاست که بر حجم معاملات این قاره مسلط است، در این گزارش آمده است که آفریقای جنوبی بیشترین درصد از مالکیت ارز دیجیتال و استفاده در بین کاربران اینترنت در آفریقا را با ۱۳ درصد در اختیار دارد و نیجریه، آفریقای جنوبی را با ۱۱ درصد دنبال می کند.

گفتنی است که  آفریقای جنوبی رتبه پنجم را در سراسر جهان برای پذیرش ارز دیجیتال در بین شهروندان در اختیار دارد.

این هفته گذشته، آفریقای جنوبی دومین حجم قوی معاملات هفتگی را در بازار همتا به همتای بیت کوین لوکال بیت کوینز به ارزش ۱٫۶۵ میلیون دلار بیت کوین به ثبت رساند.

حجم معاملات هفتگی لوکال بیت کوینز، منبع: Coin.dance.

هفته گذشته با افزایش ۱٫۲ میلیون دلار تجارت در سراسر لوکال بیت کوینز و پکسفول، میزان فعالیت همتا به همتا در آفریقای جنوبی افزایش یافته است.

ماه گذشته، قانون گذار مالی آفریقای جنوبی یک سند سیاسی صادر کرد که ادعا می کرد دارایی های دیجیتال و فعالیت های مربوط به ارزهای مجازی “دیگر نمی توانند خارج از محیط قانونی فعالیت داشته باشند.”

افزایش حجم معاملات همتا به همتا در سراسر آفریقا

معاملات همتا به همتای نیجریه با تولید ۹٫۲ میلیون دلار معاملات هفتگی ترکیبی در حال افزایش است تا به یک رکورد دست یابد.
معاملات کنیا نیز شاهد افزایش شدید افزایش بود و معاملات لوکال بیت کوینز بین بیت کوین و Kenyak Shilling برای سومین بار پیاپی، دومین هفته قدرتمند خود را در کارنامه اش به ثبت می رساند.

مراکش و مصر نیز یک رکورد را فعالیت های معاملاتی ثبت شده خود در هفته های اخیر، نشان داده اند. حجم معاملات در سراسر قاره نیز شاهد افزایش بوده است، به طوری که حجم معاملات همتا به همتا صحرای آفریقا برای اولین بار آمریکای لاتین را پشت سر گذاشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location