سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گسترش کلاهبرداری‌های مربوط بیت کوین در کانادا !

بر اساس گزارش های منتشر شده، پلیس در برنابی از افزایش کلاهبرداری های مربوط به بیت کوین

مقامات می گویند که کلاهبرداران با قربانی خود تماس می گیرند و هویت اعضای RCMP را جعل می کنند. این کلاهبردار به دروغ اظهار می دارد که پلیس حکم دستگیری برای قربانی این فعالیت های کلاهبرداری صادر کرده است.

استفاده از شماره تلفن های مختلف، در تماس های کلاهبرداری

در این حملات از شماره تلفن های متعددی استفاده می شود. قربانیان غالباً از چندین شماره تماس مختلف، تماس دریافت می کنند و به آنها گفته می شود که در صورتی که به هر کداماز اعضای خانواده خود در خصوص این تماس ها چیزی بگویند، آنها نیز دستگیر خواهند شد.

سپس کلاهبردار مبلغی را درخواست می کند و می گوید که این وجوه باید از طریق دستگاه خودپرداز بیت کوین واریز شود. Burnaby RCMP هشدار داده است که کلاهبرداری های مشابه مظنونانی را که ادعا می کنند از CRA هستند نیز درگیر کرده است. آنها اظهار داشتند که نیروهای پلیس در کانادا، بیت کوین را به عنوان وسیله پرداخت قبول نمی کنند و هرگز درخواست پرداخت از طریق خودپردازهای بیت کوین نمی کنند.

حدود ۱۱۰۰۰ دلار تنها از یک قربانی سرقت شده است

مقامات توضیح داده اند که: “این طرح کلاهبرداری اخیراً هزینه ای حدود ۱۵،۰۰۰ دلار کانادا (۱۱،۰۰۰ دلار) برای یکی از ساکنان محلی در بر داشته است.

RCMP در حال حاضر در حال بررسی دو کلاهبرداری مربوط به بیت کوین در شهرستان استراتکونا در آلبرتای کانادا است. کوین تلگراف نیز در تاریخ ۱۹ ژوئن گزارش داد که یک طرح کلاهبرداری مشابه، ساکنان وینیپگ کانادا را هدف قرار داده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location