video thumb

پروژه AVA حدود ۱۲ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران بزرگ صنعت جمع‌آوری می‌کند

با توجه به راه اندازی شبکه اصلی AVA در تابستان امسال، پروژه ایوای (AVA) امین سیرر (Emin Sirer) حدود ۱۲ میلیون دلار از سرمایه گذاران بزرگ صنعت جمع آوری می کند.

این فروش توسط سرمایه گذاران بزرگ صنعت مانند غول معدن چینی بیت مین و Galaxy Digital مایک نووگراتز هدایت می شود. این فروش توکن پیش از عرضه اصلی AVA که برای تابستان سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است، انجام می شود.

سایر سرمایه گذاران برجسته در فروش توکن های AVA شامل شرکت سرمایه گذار

پس از این فروش خصوصی، Avalanche Foundation نیز طبق مقررات مالی فدرال ایالات متحده اقدام به فروش عمومی خواهد کرد.

گفتنی است که طبق مقررات Regulation S کلیه سرمایه گذاران در این فروش نباید از “ایالات متحده” باشند و سایر استانداردهای مناسب را رعایت کنند. AVA Labs اعلام کرد که این فروش آتی که شامل ثبت نام و فرآیند شناسایی هویت مشتری می باشد برای حداقل دو هفته برنامه ریزی شده است که از تاریخ ۸ ژوئیه شروع می شود.

توکن بومی پروژه AVA توکن Avalanche  نامیده می شود

با شرکت در این فروش توکن، سرمایه گذاران در حال خرید حق مالکیت مبلغ مشخصی از توکن های Avalanche (AVAX) هستند که در هنگام راه اندازی شبکه اصلی در تابستان صادر می شود. سخنگوی AVA Labs  در این باره به کوین تگراف گفت: به هنگام راه اندازی این شبکه، ۵۰ درصد از کل ثابت ۷۲۰ میلیون توکن AVAX صادر می شود. و باید عنوان کرد که توکن Avalanche، توکن بومی پلتفرم Avalanche است و به هیچ دارایی ای وابسته نیست.