سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تعداد تراکنش‌های روزانه شبکه اتریوم از مرز یک میلیون گذشت!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که اخیرا تعداد تراکنش های روزانه بر روی شبکه اتریوم

بر اساس این گزارش ها، تعداد تراکنش های روزانه در شبکه اتریوم با وجود ظهور استیبل کوین ها و توکن های دیفای به اوج خود نزدیک می شود و برخی از ماینرها این شبکه را اسپم می کند.

استفاده روزانه در اتریوم اخیراً به ۱٫۱ میلیون تراکنش افزایش یافته است ولی هنوز هم به دوران اوج خود دراوایل سال۲۰۱۸ که در آن زمان تعداد ترا کنش هایش ۱٫۳۵ بود، نرسیده است.

این افزایش با رفتارهای غیرمعمولی از سوی ماینرها همراه است. طبق گزارش Trustnodes، استخر استخراج Ethermine بیش از ۱۳،۰۰۰ تراکنش را در ۲۴ ساعت انجام داد که ۰٫۰۵ اتریوم معدل تقریبا ۱۱٫۷۰ دلار  یا کمتر بودند. ماینرهایی همچون SparkPool و Nanopool نیز مسئول تراکنش های کوچک در شبکه بودند.

این استخرهای استخراج به طور روزانه ده ها هزار تراکنش کوچک صادر کرده اند و همچنان به افزایش میلیون ها تراکنش دیگر ادامه می دهند. آخرین باری که تلاش جدی برای اسپم اتریوم صورت گرفت، در سپتامبر سال ۲۰۱۶ بود ، هنگامی که حملات انکار سرویس با انجام تراکنش های بیش از حد، این شبکه را هدف قرار داد و در نهایت مجبور شد تا یک هاردفورک که برای افزایش هزینه گس طراحی شده بود، اجرا کند.

دارندگان ارز دیجیتال در ردیت سریعا درباره این تحولات گمانه زنی کردند. یکی از کاربران به نام Njoiyt عنوان کرد: استخرهای استخراج ممکن است “عمداً شبکه را مسدود کنند تا کارمزدهایی را که قرار است به آنها پرداخت شود را افزایش دهند.”

کوین تلگراف گزارش داده است که استیبل کوین هایی مانند تتر (USDT) بیشترین گس را در شبکه استفاده می کنند و فعالیت های DeFi Dapps مانند Uniswap و Kyber Network نیز در رتبه بعدی قرار دارند.

هفته گذشته، ماینرهای اتریوم به افزایش حد مجاز گس در شبکه و افزایش آن از ۱۰ به ۱۲٫۵ میلیون رای دادند که این امر باعث می شود تعداد بیشتری از تراکنش ها در هر ثانیه انجام شود و به طور موثری تراکم را کاهش دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location