video thumb

مقام سابق چین می‌گوید: CBDC راه را برای سهام دیجیتال هموار خواهد کرد

بر اساس گزارش های منتشرشده، یک مقام سابق چینی می گوید که توسعه ارز دیجیتال

سهام و ارزها، واحدهای جداگانه ای در امور مالی سنتی هستند، اما ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین مرزهای بین این دو را از بین می برند و امکانات جدیدی را ارائه می دهند. شیائو در این خصوص می افزاید: “سهام دیجیتال محصول طبیعی ارز دیجیتال در آینده است.”

پیش از این می تواند، برخی از چالش هایی را که باید در تئوری و عمل مورد بررسی قرار گیرند مدنظر قرار می دهیم که عبارتند از: نحوه اتصال ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) با بازار سرمایه دیجیتال، نحوه تهیه قراردادهای هوشمند برای صدور سهام دیجیتال و چگونگی استفاده از ارز دیجیتال برای انجام معاملات سهام سهام دیجیتال و تسویه حساب ها.

علاوه بر این، این مقام سابق معتقد است که ارز دیجیتال نیز در آینده نقش مهمی در توسعه مالی دیجیتال ایفا خواهد کرد. وی در این باره عنوان کرد:

“ارزهای دیجیتال تأثیر خود را در صدور ارز، گردش، تسویه حساب، قیمت گذاری دارایی ها، معاملات دارایی و سایر سیستم های متصل به ارز در کشورها و مناطق مختلف می گذارد.”

همانطور که پیش از این کوین تلگراف گزارش داده بود، شیائو اظهار داشت که چین با یک تحول در اقتصاد دیجیتال روبرو است و باید مقررات مناسبی را برای بازار سریع در حال رشد ارز دیجیتال در نظر بگیرد.