video thumb

مک آفی می‌گوید؛ هرگز باور نمی‌کرده که قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار برسد !

بر اساس گزارش های منتشر شده، جان مک آفی در توئیت اخیر خود عنوان کرده، هرگز باور نکرده که بیت کوین

گفتنی است که جان مک آفی در ژوئیه سال ۲۰۱۷ عنوان کرد که اگر بیت کوین در مدت سه سال به ۵۰۰۰۰۰ دلار نرسد، “بخشی از بدنش را جدا کرده و می خورد. اما، امروز، قیمت بیت کوین تنها ۹،۱۳۰ دلار است و برای تحقق پیش بینی مک آفی، قیمت آن باید بیش از ۵۳۷۶ درصد افزایش یابد.

به طور کلی، بیت کوین در سه سال گذشته حتی به نزدیکی به ۵۰۰،۰۰۰ دلار نیز نرسیده است. نه تنها این مسئله اتفاق نیفتاده، بلکه مک آفی نیز به ظاهر از پیش بینی خود مبنی بر رسیدن قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار نیز عقب نشینی می کند.

سال گذشته، مک آفی اظهار داشت که وی خوش بین است که قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار برسد. وی عنوان کرد که منفی بودن بازار ارز دیجیتال افراط آمیز است، به ویژه با توجه به اینکه بیت کوین در میانه ۱۰،۰۰۰ دلار بود.

اما در ۱۹ ژوئیه سال ۲۰۲۰، مک آفی اظهار داشت:

“من هرگز باور نمی کردم که بیت کوین به ۱ میلیون دلار برسد. این احمقانه است. بیت کوین یک کوین قدیمی و بی ارزش است. “

مک آفی از پیش بینی خود مبنی بر رسیدن قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار کناره گیری می کند

از اواسط سال ۲۰۱۹ ، قیمت بیت کوین از حدود ۱۳٫۹۰۰ دلار به ۹ هزار و ۱۰۰ دلار کاهش یافت. در پی افت ۳۴ درصدی در یک دوره ۱۲ ماهه، مک آفی دیگر دیگر نسبت به پیش بینی خود مبنی بر رسیدن قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار اطمینان ندارد.

مک آفی جولای در سال ۲۰۱۹ بیان کرد:

“مردم نسبت به قیمت بیت کوین مردم نگران هستند !! چرا به نوسانات هفتگی توجه می کنید؟ به چند ماه گذشته نگاه کنید! قیمت آن به شدت افزایش می یابد. من هنوز هم در مورد رسیدن قیمت بیت کوین به۱ میلیون دلار تا پایان سال ۲۰۲۰ خوش بین هستم. قیمت آلت کوین هایی مانند MTC و آپولو ده برابر بیشتر می شوند. “

برخلاف انتظارات، به نظر می رسد که پیش بینی مک آفی برای رسیدن قیمت بیت کوین به ۵۰۰۰۰۰ دلار برای پایان سال ۲۰۲۰ بوده است.
هنگامی که علاقه مندان به ارز دیجیتال از وی راجع به این موضوع سؤال کردند، مک آفی به وب سایتی به نام dickening.com استناد کرد. این وب سایت می گوید مک آفی “وعده داده است که اگر قیمت بیت کوین تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ به یک میلیون دلار نرسد، بخشی از بدنش را جدا کرده و می خورد.”

مدارکی موجود است که وعده مک آفی برای ۳۱ دسامبر سال جاری و نه ژوئیه سال ۲۰۲۰ بوده است و وقتی در مورد شرط مک آفی از وی سؤال شد، مجددا تأیید کرد که اگر بیت کوین به ۵۰۰،۰۰۰ دلار نرسد، شرط خود را دنبال می کند.

ماکس کیزر با کنایه می گوید: مک آفی به شط خود عمل کرد

مکس کیزر (Max Keiser)، مجری The Keizer Report و سرمایه گذار بیت کوین با طعنه عنوان کرد: مک آفی پس از انجام شرط خود، حالا باید در بیمارستان بستری شود.

کیزر اظهار داشت: “جان مک آفی سه سال به شرطی که سه سال پیشبرای خود گذاشته بود، عمل کرد او در بیمارستان است و انتظار می رود بهبودی کامل پیدا کند.”

البته سابقه ثبت مک آفی نشان می دهد که پیش بینی های او باید با یک دانه نمک گرفته شود. به عنوان مثال، سخن بیجای او در مورد مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحده در حال حاضر روی زمین است. سپس در ماه مه سال ۲۰۲۰، مک آفی پیش بینی خود در مورد قیمت بیت کوین را زیر سؤال برد و بسیاری را گیج کرد.

با این وجود، برای اینکه پیش بینی مک آفی تحقق یابد، قیمت بیت کوی باید حداقل در ۱۰ ماه آینده حدود ۱۰،۰۰۰ درصد افزایش پیدا کند.