سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تحلیل هفتگی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال برتر بازار !

با توجه به اینکه معامله گران نسبت به آینده قیمت بیت کوین

با این حال، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل شرکت بایننس معتقد است که این دارایی برتر در کوین مارکت کپ، در طولانی مدت دوباره به رفتار خود به عنوان یک دارایی امن ادامه می دهد.

عملکرد روزانه بازار ارز دیجیتال. منبع: Coin360

یکی از دلایل احتمالی عدم تمایل سرمایه گذاران به بیت کوین به عنوان یک دارایی امن می تواند، عدم اطمینان نظارتی پایدار باشد.
با وجود این، بری سیلبرت (Barry Silbert)، مدیر عامل شرکت Grayscale Investments and Digital Currency Group عنوان کرد که خطر ممنوعیت بیت کوین گذشته است، زیرا چندین سیاست گذار و قانون گذار می پذیرند که “بیت کوین حق وجود دارد و در نهایت شما نمی توانید آن را متوفقف کنید.”

بیت کوین / دلار

دامنه بیت کوین (BTC) همچنان تنگ تر می شود و انجام معاملات منطقی را بسیار دشوار می کند. با کاهش دامنه روزانه، انجام معاملات روزانه نیز دشوار می شود. در چنین شرایطی، معامله گران معمولاً در حاشیه صبر می کنند تا زمانی که نوسانات پدیدار شده یا یک حرکت روندی شروع می شود.

نمودار روزانه بیت کوین / دلار. منبع: TradingView

هنگامی که حجم بیت کوین کاهش می یابد، کار را برای یک معامله گر بزرگ یا گروهی از معامله گران برای حرکت در بازار آسان تر می کند. در این حالت، اگر قیمت ای ارز دیجیتال در بالای ۹،۵۰۰ دلار شکسته شود، می تواند اولین نشانگر قدرت آن باشد. اگر گاوهایی که در حاشیه نشسته اند پرش کنند و بالای ۹،۵۰۰ دلار خرید خود را انجام دهند، این سطح قیمت می تواند یک منطقه جدی را برای سطح ۱۰،۰۰۰ تا ۱۰٫۵۰۰ دلاری ایجاد کند، که احتمالا بالاتر از آن یک حرکت پایدار وجود دارد.

از طرف دیگر، اگر قیمت به پایین تر از ۸،۸۰۰ دلار برسد، معامله گران کوتاه مدت که دارای مواضع طولانی هستند، ممکن است آنها را تحت پوشش قرار دهند که این مسئله می تواند جفت ارز دلار / بیت کوین را به ۸،۱۳۰٫۵۸ دلار بکشاند. این یک سطح مهم است که باید مراقب آن باشید زیرا اگر این سطح پشتیبانی بشکند، می تواند به اصلاح عمیق تری منجر شود.

پیش بینی با اطمینان اینکه که کدامیک از سناریوهای فوق نقش آفرینی می کند، بسیار دشوار است. بنابراین، به جای اینکه حدس زدن، معامله گران می توانند در حاشیه منتظر بمانند و تنها پس از آنکه اطمینان پیدا کردند که یک حرکت روند افزایشی قوی آغاز شده، ورود کنند.

اتریوم / دلار

گاوها در تاریخ ۱۶ ژوئیه زیر میانگین میانگین متحرک خرید خود را انجام دادند که این یک نشانه مثبت است زیرا نشان می دهد که خریداران حاضر نیستند صبر کنند تا قیمت اتر (ETH) به سطح پشتیبانی قوی تا ۲۱۶٫۰۰۶ دلار قبل از خرید کاسته شود.

نمودار روزانه اتریوم / دلار. منبع: TradingView

هر دو میانگین متحرک مسطح شده اند و شاخص قدرت نسبی نزدیک به نقطه میانی است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضاست. این نشان می دهد که دومین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ می تواند استحکام خود را برای چند روز دیگر گسترش دهد.

با توجه به بسته ماندن جفت ارز اتریوم / دلار در وسط محدوده دلار ۲۱۶٫۰۰۶-۲۵ دلار و ۲۵۳٫۵۵۶ دلار، پیش بینی جهت حرکت در این مرحله بسیار دشوار است. اقدام بهای تصادفی در نزدیکی مرکز یک محدوده اغلب می تواند متوقف شود، از این رو، معامله گران تا شروع یک حرکت روندی باید محتاط باشند.

ریپل / دلار

اگرچه گاوها در حال خرید در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹/۰ دلار) هستند، اما تقاضا در سطوح بالاتر باقی می ماند. این نشان می دهد که گاوها اطمینان ندارند که ریپل می تواند روند صعودی جدیدی را آغاز کند.

نمودار روزانه ریپل / دلار. منبع: TradingView

شکست خط نزولی اولین نشانگر قدرت خواهد بود. بالاتر از این سطح، چهارمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ می تواند تا سطح ۰٫۲۰۶۴۲۴ دلار و سپس به ۰٫۲۱۱۶۹۴ دلار حرکت کند.

برعکس، اگر خرس ها جفت ارز ریپل / دلار را زیر میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه بکشانند، افت آن به ۰٫۱۸۸۴۹۹ دلار امکان پذیر است. در صورت شکستن این پشتیبانی، این جفت ارز می تواند تمام سود اخیر خود را پس بدهد و به سطح ۰٫۱۷ دلار سقوط کند.

بیت کوین کش / دلار

بیت کوین کش (BCH) از میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (۲۲۹ دلار) رد شده است که این یک علامت منفی است. خرس ها اکنون از این مزیت استفاده می کنند و سعی می کنند قیمت را به زیر سطح پشتیبانی ۲۱۷٫۵۵ دلار بکشانند.

نمودار روزانه بیت کوین کش / دلار. منبع: TradingView

اگر این سطح پشتیبانی شکسته شود، پنجمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ می تواند به سطح حمایت ۲۰۰ دلار کاهش یابد.
برخلاف تصور، اگر جفت ارز بیت کوین کش / دلار به سطح پشتیبانی ۲۱۷٫۵۵ دلار بازگردد، ممکن است برای چند روز دیگر در محدوده تنگ ۲۱۷٫۵۵ – ۲۴۶ دلار باقی بماند. شکست سطح ۲۴۶ دلار اولین نشانه قدرت خواهد بود.

بیت کوین اس وی / دلار

بیت کوین اس وی (BSV) در تاریخ ۱۹ ژوئیه به زیر سطح پشتیبانی ۱۷۰ دلار سقوط کرد، که این مسئله بسیار منفی است. گاوها خرید خود را در سطح ۱۶۱٫۱۰ دلار انجام دادند، اما آنها قادر به حمایت از این آلت کوین در سطوح بالاتر نبودند.

نمودار روزانه بیت کوین اس وی / دلار. منبع: TradingView

خرس ها دوباره سعی در کاهش قیمت ششمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ به زیر ۱۷۰ دلار دارند. در صورت موفقیت، این کاهش می تواند به ۱۵۴٫۵۵۰ دلار افزایش یابد، که این یک اصلاح ۱۰۰ درصدی نسبت به قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ ۶ ژوئیه خواهد بود.

اگر خرس ها بتوانند جفت ارز بیت کوین اس وی / دلار را به زیر ۱۴۶٫۲۰ دلار بکشانند، احتمالاً روند نزولی با سطح پشتیبانی بعدی با ۱۲۰ دلار و سپس ۱۰۰ دلار از سر گرفته می شود.

گفتنی است که اگر این جفت ارز از سطوح فعلی بازگردد و بالای خط نزولی شکسته شود، این نمای صفر بی اعتبار می شود.

کاردانو / دلار

گاوها تلاش می کنند که کاردانو (ADA) را در یک سطح نگه دارند که این یک نشانه منفی است. اگر خرس ها این آلت کوین را به زیر این سطح و میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (۰٫۱۱۵ دلار) بکشانند، نشان می دهد که حرکت این ارز دیجیتال ضعیف شده است.

نمودار روزانه کاردانو / دلار. منبع: TradingView

چنین حرکتی می تواند به مدت چند روز به یک عمل محدود انجام شود. حمایت مهم برای تماشای روند نزولی ۰٫۱۱ دلار است زیرا در صورت شکسته شدن، این روند صعودی در معرض خطر قرار خواهد گرفت. در زیر این سطح، افت به ۰٫۱۰ دلار و سپس به میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (۰٫۰۹۵ دلار) امکان پذیر است.

در عوض، اگر هتمین ارز دیجیتال برتر بازار در کوین مارکت کپ بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی بماند، گاوها تلاش دیگری برای کشاندن قیمت این ارز دیجیتال به بالای ۰٫۱۳۸۰۹۷۷ دلار خواهند کرد. در صورت موفقیت، احتمالاً روند صعودی از سر گرفته خواهد شد. هدف بعدی برای صعود، سطح ۰٫۱۷۳ دلار و سپس ۰٫۲۰ دلار است.

لایت کوین / دلار

لایت کوین (LTC) برای چند روز گذشته، معاملات خود را در زیر هر دو سطح میانگین متحرک نمایی انجام داده است، این مسئله نشان می دهد که گاوها برای خرید در سطوح بالاتر فوریتی ندارند. این امر می تواند قیمت را به سطح پشتیبانی حساس ۳۹ دلار بکشاند.

نمودار روزانه لایت کوین / دلار. منبع: TradingView

خرس ها در حدود سه ماه و نیم قادر به کاهش قیمت هشتمین ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ به زیر ۳۹ دلار نبودند. با این حال، بازگشت مجدد از این پشتیبانی نمی تواند قیمت را به بالای محدوده ۳۹ تا ۵۱ دلار برساند، که این مسئله، نشان دهنده ضعف است. شکست به زیر ۳۹ دلار بسیار منفی خواهد بود زیرا می تواند قیمت را به ۳۵ دلار و سپس به ۳۰ دلار بکشاند.

اگر جفت ارز دلار / لایت کوین از سطح فعلی خارج شود و بالاتر از سطوح فعلی برود و به بالاتر از میانگین های متحرک نمایی و سطح مقاومت ۴۶ دلاری افزایش یابد، این دیدگاه منفی باطل خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، یک افزایش قیمت به سطح ۵۱ دلار روی خواهد داد.

بایننس کوین / دلار

بایننس کوین (BNB) به شدت از ۲۰ روزه میانگین متحرک نمایی (۱۷٫۱۶ دلار) در روز ۱۹ ژوئیه چشم پوشی کرد و این نشان دهنده خرید تهاجمی توسط گاوهاست. با این حال، خریداران با مقاومت سخت در منطقه ۱۸٫۲۰-۱۹ دلار روبرو هستند.

نمودار روزانه بایننس کوین / دلار. منبع: TradingView

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷٫۱۴ دلار) به تدریج در حال افزایش است و RSI در قلمرو مثبت قرار دارد و یک مزیت جزئی برای گاوها را نشان می دهد.

اگر نهمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ از سطح فعلی خارج شود و به بالای سطح مقاومت شکسته شود، یک افزایش به ۲۱٫۵۰ دلار و بالاتر از آن و به سطح ۲۲٫۹۳ دلار امکان پذیر است.

اگر خرس ها جفت ارز دلار / بایننس کوین را در زیر میانگین های متحرک بکشانند، این ارز دیجیتال بی اعتبار می شود. چنین حرکتی می تواند قیمت را به سمت روند مثلث صعودی بکشاند.

چین لینک / دلار

چین لینک (LINK) در روند صعودی قرار دارد، اما در حال حاضر شاهد سود است زیرا از تاریخ ۱۵ ژوئیه با ۸٫۹۰۸۰ دلار در صدر حرکت می کند.

نمودار روزانه چین لینک / دلار. منبع: TradingView

اگر دهمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ از این سطح بازگردد، نشان می دهد که گاوها منتظر یک اصلاح عمیق تر برای خرید نیستند. این مسئله می تواند حرکت صعودی را با هدف اصلی با ۸٫۹۰۸۰ دلار از سر بگیرد و در صورت عبور از این سطح، روند صعودی می تواند تا سطح ۱۰ دلار نیز افزایش یابد.

هر دو میانگین متحرک در حال شیب دار شدن هستند و RSI نزدیک به ناحیه بالاتر از سطح خرید است که نشان می دهد گاوها از کار خود را درست انجام می دهند. اگر خرس ها جفت ارز چین لینک / دلار را در زیر میاگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶٫۸۷ دلار) بکشانند، این روند صعودی، اعتبار ندارد.

CRO / دلار

Crypto.com Coin (CRO) در روند صعودی قدرتمند باقی مانده است اما خرس ها به شدت از سطح مقاومت بالای سطح ۰٫۱۴۶۲ دلار دفاع می کنند. این باعث شده است تا سودآوری بوسیله گاوها ایجاد شود، که می تواند منجر به کاهش احتمالی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱/۰۳۷ دلار) شود.

نمودار روزانه CRO / دلار. منبع: TradingView

اگر یازدهمین ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ دوباره از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برگردد، گاو نرها دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای ۰٫۱۴۶۲ دلار بکشانند. در صورت موفقیت، افزایش قیمت به سطح ۰٫۱۵۳۰۶ دلار امکان پذیر است.

گفتنی است که اگر خرس ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش دهند، جفت ارز دلار / CRO می تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه سقوط کند و اگر این پشتیبانی نیز شکسته شود، قیمت این ارز دیجیتال می تواند به سطح ۰٫۱۱ دلار برسد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location