video thumb

بیش از ۷ میلیون آمریکایی بیت کوین دارند اما آن را در حساب‌های بازنشستگی نگهداری نمی‌کنند !

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که میلیون ها شهروند آمریکایی هم بیت کوین

رایان رادلوف (Ryan Radloff)، مدیرعامل راه حل کاستودی Kingdom Trust اخیراً توضیح داده که تعداد زیادی از آمریکایی ها بیت کوین (BTC) را در حساب های بازنشستگی خود نگه نمی دارند.

رادلوف به آنتونی پامپلیانو، یکی از بنیان گذاران مورگان کریک دیجیتال گفت: “۷٫۱ میلیون آمریکایی وجود دارند که قبلاً اقدام به خرید بیت کوین یا ورود به صنعت ما کرده اند و حساب بازنشستگی دارند. اما در حساب بازنشستگی خود بیت کوین ندارند.”

حساب های بازنشستگی به مردم این امکان را می دهد که پول را در صندوق سرمایه گذاری بلندمدت نگهداری کنند، با این شرط که فقط پس از یک دوره زمانی معین، از آن حساب پول بردارند که معمولاً بسته به سن شرکت کنندگان است. چنین فرمی با معافیت های مالیاتی و مشوق ها همراه است.

راه حل های مختلفی به عنوان دروازه خریدها و سرمایه گذاری حساب بازنشستگی بیت کوین وجود دارد، از جمله گزینه Kingdom Trust. به گفته رادلوف، مردم در حساب های بازنشستگی خود سرمایه ای برای بیت کوین دارند، اما اقدام به خرید این ارز دیجیتال نکرده اند.

رادلوف اظهار داشت: “اگر به پول های سرمایه گذاری و اختیاری افراد نیز نگاه کنید، معمولاً آنها سه تا چهار برابر پول اختیاری قابل سرمایه گذاری در حساب های بازنشستگی خود نسبت به حساب های دیگرشان دارند.”

رادلوف خاطرنشان کرد: در حال حاضر، فرصتهای قابل ارائه در بیت کوین با توجه به تعداد افراد در صنعت و میزان استفاده از حساب بازنشستگی مطابقت دارد. وی در ادامه عنوان کرد:

“وقتی می گویم این بزرگ ترین فرصت برای بیت کوین است، به خصوص در این نوع مدل انباشت به جریانی که نگاه می کنیم، من به ۷٫۱ میلیون دارنده بیت کوین می نگرم که سه برابر بیشتر از همه حساب های خود، در حساب های بازنشستگی شان پول قابل سرمایه گذاری دارند.”

رادلوف همچنین با ذکر تریلیون ها دلار موجود در بازار بازنشستگی، به عدم وجود ساختار کارآمد در شرکت های ارز دیجیتال و بلاک چین که گزینه های ۴۰۱ هزار آپشن برای کارمندان خود ارائه می دهند، اشاره کرد.

رادلوف در مورد فرصتی که توسط مدل انباشت به جریان بیت کوین که توسط PlanB ، تحلیلگر ارز دیجیتال توییتر ساخته شده است، نظراتی ارائه داد. این مدل در اصل توضیح می دهد که افزایش قیمت اجتناب ناپذیر بیت کوین به دلیل کاهش پرداخت پاداش استخراج و افزایش میزان کمیابی بیت کوین صورت می گیرد.