سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

توسعه Trust Wallet بایننس به بخش در حال رشد دیفای !

غول ارز دیجیتال

Trust Walletادعا می کند که ۱۰ درصد از این پایگاه کاربری اکنون به طیف گسترده ای از پلتفرم های برنامه های غیرمتمرکز و دیفای دسترسی دارند. دلیلی گترش این برنامه به این بخش ایت است که سرمایه گذاران ارز دیجیتال به دنبال فرصت های درآمد نقدینگی هستند.

Trust Wallet در راستای همگام شدن با اکوسیستم دیفای که به سرعت در حال گسترش است، پلتفرم های مبادله توکن مانند Kyber و همچنین صرافی غیر متمرکز خود یعنی BinanceDEX را ادغام کرده است.

نسخه اندروید کیف پول این پلتفرم دارای یک مرورگر dapp داخلی است که دسترسی کامل به دنیای دیفای و تعدادی پروتکل محبوب از جمله Aave را دارد که اخیراً توکنومیک و ترکیب آن را اصلاح کرده است. این نسخه، همچنین از یک پروتکل باز به نام Wallet Connect استفاده می کند که برنامه های غیر متمرکز را با استفاده از رمزگذاری end-to-end از طریق اسکن کدهای QR، به کیف پول های موبایل متصل می کند.

ویکتور رادچنکو (Viktor Radchenko)، بنیان گذار Trust Walletبه کوین تلگراف گفت که به منظور افزایش نقدینگی و دسترسی به پروتکل های وام دهی، برنامه هایی برای ادغام تعدادی پروتکل دیفای در هر دو برنامه Trust Wallet iOS و اندروید وجود دارد. وی در ادامه عنوان کرد که داشتن پروتکل های ادغام شده بومی باعث امنیت بیشتر کاربران می شود.

رادچنکو در مورد رشد بخش دیفای اظهار داشت: “قطعاً دیفای در حال حاضر در حال رشد است. می توانید پیشرفت خوبی در توسعه پروتکل های جدید مشاهده کنید که به توسعه دهندگان دسترسی بیشتری می دهد تا برنامه های مالی بیشتری را بر روی آن ایجاد کنند. همچنین اکنون، زمان خوبی برای پروتکل های غیرمتمرکز برای ساختن یک فرآیند حاکمیتی به منظور ایجاد پروتکل های جامعه محور است. “

وی در خصوص افزایش پایگاه کاربری افزود که “ساده نگه داشتن آن” مهم است. وی در ادامه اظهار داشت: افزودن قابلیت های برنامه های غیر متمرکز که بیشتر موارد را برای استفاده کاربران ارز دیجیتال در طول چند سال آینده برآورده می کند نیز یک اولویت است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location