video thumb

مدیر ارشد عملیاتی هیوبی گمان می‌کند تنظیمات بلاک چین نیاز به تعریف بهتری دارد

بر اساس گزارش های منتشر شده، مدیر ارشد عملیاتی هیوبی بر این باور است که فقدان مقررات و خدمات زیرساختی تعریف شده مانع پذیرش گسترده فناوری بلاک چین

رابین ژو (Robin Zhu)، مدیر ارشد عملیاتی گروه جهانی هیوبی در مصاحبه ای به کوین تلگراف گفت که فقدان مقررات و خدمات زیرساختی تعریف شده مانع پذیرش گسترده بلاک چین و ارزهای دیجیتال می شود.

تنظیم مقررات و پذیرش انبوه

ژو توضیح داد که علاوه بر نگرانی هایی که در ارتباط با هک کردن وجود دارد، کاربران به دلیل نبود قوانین تعریف شده، خدمات زیرساختی و سیستم های مدیریت دارایی کاربر پسند از پذیرش ارزهای دیجیتال سرباز می زنند. وی ادامه داد:

امنیت همیشه در صدر بوده است. فقدان مقررات تعریف شده و خدمات زیرساختی بدان معنی است که برای انبوه کاربران سخت است که به ارزهای دیجیتال اعتماد کنند و بدون هیچ گونه شک و تردید در این صنعت همکاری کنند. “

وی عنوان می کند که یکی دیگر از عوامل مهم پیش پنداره ارزهای دیجیتال است. وی تأکید کرد، در حالی که بیت کوین طی یک دهه گذشته به یک نام تجاری تبدیل شده است، اما با این وجود بسیاری هنوز نمی دانند که با آن چه کار کنند، چه رسد به سایر ارزهای دیجیتال. زمان زیادی طول خواهد کشید تا پذیرش گسترده صورت گیرد، مگر اینکه زیرساخت های قوی تر و برنامه های کاربردی کاربر پسند در آینده ای نزدیک ساخته شوند.

نقش صرافی های ارز دیجیتال

به گفته ژو، بلاک چین از مدت ها قبل توسط دولت به عنوان یکی از کلیدهای نوآوری فناوری و انقلاب صنعتی مورد توجه قرار گرفته است. هیوبی به عنوان یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال، بلاک چین را فرصتی برای ارائه زیرساخت ها و خدمات مورد نیاز می داند.

ژو می گوید که دانشگاه هیوبی که آموزش بلاک چین را ارائه می دهد، ماژول های دوره ای چند بعدی را برای دانشجویان از پیشینه های مختلف ایجاد کرده است. وی می گوید بیش از ۱۰۰ سخنرانی رایگان به کارمندان دولت و کارمندان شرکت های متوسط در سطح جهانی ارائه می شود.

ژو معتقد است که در آینده بلاک چین و ارزهای دیجیتال دنیا را تغییر خواهد داد. وی خاطرنشان می کند که در آینده فعالیت های اقتصادی جهانی به لطف این فناوری، کارآمدتر و مناسب تر خواهد شد. وی با ارائه نمونه هایی عنوان کرد:

سنگاپور، لندن، هنگ کنگ و ژاپن قبلاً تنظیم سیاست های ارز دیجیتال را با سیاست های تعریف شده آغاز کرده اند. شرکت های سطح اول مانند هیوبی برای ایجاد زیرساخت های بیشتر از جمله سیستم پرداخت ارز دیجیتال، پلت فرم مدیریت دارایی دیجیتال، کاستدی و … اختصاص داده شده اند. برای دنیا، ارزش بلاک چین در تغییر روش های مدل های کسب و کار است. برای من و شما، بلاک چین فرصتی برای تغییر در زندگی است که شما آن را از دست نخواهید داد. “

همانطور که پیش از این گزارش کوین تلگراف گزارش داده اس، بلاک چین با روشن تر شدن وضع تنظیم مقررات، سرمایه گذاران نهادی بیشتری را به فضای ارزهای دیجیتال جذب می کند.