سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

استفاده کره‌شمالی از آلت کوین‌ها برای تبدیل ۱٫۵ میلیارد دلار وجوه سرقت شده به پول نقد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که، هکرهای کره شمالی از آلت کوین های غیر قابل ردیابی برای تبدیل ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارش NK News، هکرهای مورد حمایت کره شمالی حدود ۱٫۵ میلیارد دلار ارز دیجیتال را سرقت کرده اند و بخشی از آن مبلغ را به پول نقد تبدیل کرده اند.

هکرها به طور عامدانه برای انجام تراکنش های خود از آلت کوین های مبتنی بر حفظ حریم خصوصی استفاده می کنند، چرا که آن ها ردیابی نمی شوند و دارایی های مسروقه را به سمت صرافی های ارز دیجیتال قانون گذاری شده که دارای حداقل الزامات شناسایی هویت مشتری هستند، روانه می کنند.

طبق گفته های کارشناسان ایالات متحده آمریکا، هکرهای کره شمالی سعی می کنند با استفاده از “میکسرها” وجوه خود را غیرقابل ردیابی کنند- یک سرویس پیشرفته که وجوه ارز دیجیتال کاربران مختلف را برای حفظ حریم خصوصی مخلوط می کند و تلاش برای ردیابی را با مشکل مواجه می کند.

فرد پل (Fred Plan)، تحلیلگر ارشد شرکت امنیت سایبری Mandiant Threat Intelligence عنوان کرد: “بازیگران تحت حمایت کره شمالی یک برتری مهم دارند که اکثر مجرمان سایبری از آن برخوردار نیستند و آن این است که آنها به وسیله منابع دولتی حمایت می شوند که تصور می شود توانایی قابل توجهی برای جابجایی پول در سایر تراکنش های غیرقانونی مانند فروش اسلحه و قاچاق انسان برای آنها ایجاد کرده است. “

کره شمالی به شدت درگیر جرایمی مانند سرقت پول نقد و ارز دیجیتال است

کره شمالی مظنون به انجام دزدی های متعدد مجازی و سرقت پول به ارزش میلیاردها دلار است. یکی از بدنام ترین گروه های مجرمان سایبری کره شمالی یعنی لازاروس بین سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بیش از ۵۷۱ میلیون دلار سرقت کرده است. همانطور که کوین تلگراف در سال ۲۰۱۸ گزارش داد، هک های تحت حمایت کره شمالی بیش از ۶۵ درصد از ارزهای دیجیتال دزدیده شده را به خود اختصاص داده اند.

در سال ۲۰۱۹، گزارش دیگری از ایالات متحده آمریکا به نقل از رویترز تخمین زده است که کره شمالی تقریباً ۲ میلیارد دلار پول نقد و ارزهای دیجیتال را از طریق حملات سایبری به منظور تأمین بودجه برنامه هسته ای خود سرقت کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location