video thumb

پیش‌بینی افزایش ۲۰۰ درصدی برای قیمت بیت کوین توسط کراکن

لیست عناوین این مطلب

پس از ثبت یک رکورد در بازار بیت کوین در پایان ماه جولای، کراکن پیش بینی می کند که بیت کوین می تواند در هفته ها و ماه های آینده شاهد افزایش قیمت تا ۲۰۰ درصدی باشد.

صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده کراکن گزارشی را منتشر کرده است که پیش بینی می کند قیمت بیت کوین (BTC) در ماه های آینده بین ۵۰ تا ۲۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

در این گزارش اشاره شده است که بیت کوین در بیست و یکم جولای بی ثباتی ۲۱ ماهه را تنها ۲۳ درصد اعلام کرده است و اظهار داشت که دوازدهمین بی ثباتی تاریخی بیت کوین (بین ۱۵ تا ۳۰ درصد) به طور میانگین با افزایش ۱۴۰ درصدی همراه بوده است.

با توجه به این موضوع که بیت کوین در آگوست سومین ماه بی ثباتی راتجربه می کند، کراکن پیش بینی می کند که حرکت صعودی ایجاد شده توسط بیت کوین در پایان ماه جولای برای چند ماه دیگر ادامه خواهد یافت.

کراکن با تأکید بر این که افزایش قیمت اخیر بیت کوین منجر به دومین ماه قوی برای عملکرد قیمت بیت کوین از سال ۲۰۱۱ تاکنون شده است، خاطرنشان کرد که جولای سومین ماه عملکردی ضعیف برای بیت کوین بوده است.

با توجه به کراکن، افزایش ۱۴٫۵ درصدی بیت کوین بین ۲۷ و ۳۱ جولای، سود عملکرد کلی این ماه را به ۲۴ درصد رساند و بازار را برای ادامه مومنتوم این ارز دیجیتال آماده کرد.

کراکن برآورد می کند که ۴۴ درصد از کل حجم معاملات انجام شده در ماه جولای در هفت روز پایانی ماه صورت گرفته است.

بیت کوین با طلا همبستگی دارد

این گزارش همچنین حاکی از آن است که همبستگی ۳۰ روزه بیت کوین با طلا منجر به رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین قیمت یک ساله در تاریخ ۳۱ جولای شد و با رشد ۰٫۹۳ درصدی روبرو شد.

این افزایش قیمت پس از افت همبستگی ماهانه به ۰٫۶۶ در تاریخ ۲ جولای به دست می آید که با پیش بینی های موجود مبنی بر اینکه طلا و بیت کوین در سراسر پاندمی کووید ۱۹ و رکود اقتصادی ناشی از آن به عنوان دارایی محبوب و تحت عنوان “پناهگاه امن” ظاهر می شوند، در تضاد است.