سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۲۰ دانشگاه برتر دنیا به برنامه داده شبکه بلاک چین Oasis پیوستند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بنیاد Oasis یک برنامه جدید دانشگاهی را اعلام کرده است که جوامع بلاک چین را از دانشگاه های برجسته ای مانند آکسفورد و کرنل گرد هم آورده است.

بر اساس این گزارش ها، انجمن های بلاک چین و علوم داده برخی از معتبرترین دانشگاه های جهان به ارائه دهندگان زیرساخت های بلاک چین مانند Bison Trails به عنوان اعضای بنیان گذار برنامه دانشگاهی Oasis پیوسته اند.

گفتنی است که هدف این برنامه، برجسته سازی و افزایش محبوبیت شبکه Oasis در بین اکوسیستم جامعه دانشجویی است. شبکه Oasis یک بلاک چین اثبات سهام است که برای فعال کردن توکنیزه سازی داده ها طراحی شده است و به کاربران این امکان را می دهد تا کنترل آنچه داده ها به اشتراک گذاشته می شود را حفظ کنند.

با دسترسی به پشتیبانی فنی، آموزش ها و رویدادهای متمرکز بر داده های مسئول، گروه های دانشگاهی برنامه هایی را ایجاد می کنند، اعتبار سنجی را اجرا می کنند و در شبکه Oasis  مشارکت می کنند، همانطور که جرنه کوس (Jernej Kos) از بنیاد Oasis توضیح می دهد:
“دانشگاه ها این فرصت را خواهند داشت تا رشد یک اکوسیستم گسترده و اساسی را که بر روی ساختن یک اقتصاد داده ای مسئول متمرکز است، تقویت کنند.”

وی عنوان کرد که تیم های دانشگاهی، رویدادهای محلی را برگزار می کنند، در آموزش های متمرکز بر فن آوری های نوظهور مانند محاسبات ایمن، سیستم های توزیع شده و یادگیری ماشینی شرکت می کنند و در برنامه ریزی بلندمدت این شبکه مشارکت می کنند.

اعضای بنیان گذار شامل جوامع بلاک چین از دانشگاه های آکسفورد و کمبریج، برکلی، کرنل و دانشگاه های منتخب از سراسر جهان هستند. در عین حال، پروفسور دکتر فیلیپ ساندر (Philipp Sandner)، رئیس مرکز بلاک چین دانشگاه فرانکفورت نیز عنوان کرده که ترکیب شبکه Oasis با جنبه های حفظ حریم خصوصی داده ها، گروه وی را به “اجرای یک نود، مشارکت در شبکه و استفاده از آن برای تحقیقات کاربردی و آموزش عملی “ترغیب کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location