سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شبکه راه آهن روسیه می تواند به موج پذیرش بلاک چین بپیوندد

بر اساس گزارش های منتشر شده ، در صورتی که سرگئی وینوگرادوف (Vinogradov) راه خود را پیش بگیرد، روسیه به زودی می تواند یک راه آهن مبتنی بر بلاک چین داشته باشد.

مشاور راه آهن روسیه، اپراتور ملی راه آهن این کشور، از پیشرفت فناوری بلاک چین

طبق گفته Vgudok، سرگئی وینوگرادوف (Sergey Vinogradov)، مدیر کل موسسه تحقیقات علمی حمل و نقل ریلی، بلاک چین ممکن است در سیستم حمل و نقل ملی جایگاهی داشته باشد. در حقیقت، وینوگرادوف معتقد است که شبکه ریلی می تواند با استفاده از قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین به طور هم زمان با یک سیستم پیش بینی کننده تعمیر و نگهداری قطارهای کانتینر اداره شود.

وی همچنین احساس می کند که یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین می تواند به شرکت های لجستیکی، خریداران و فروشندگان برای خرید فضاهای باری در شبکه حمل و نقل ریلی روسیه کمک کند. وی در این خصوص اظهار داشت:

“راه حل بلاک چین به شما امکان می دهد عملیات حمل و نقل و ذخیره کالاها را کنار بگذارید و کامیون های تخصصی را رها کنید که دو تا سه برابر بیشتر از کامیون های چند منظوره هزینه دارند. کار تغییر خط و مرتب سازی با لکوموتیوها و واگن ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. “

روسیه اخیراً یک لایحه مهم مربوط به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) با عنوان “در مورد دارایی های مالی دیجیتال” را تصویب کرده است. این لایحه سرانجام یک وضعیت قانونی برای ارزهای دیجیتال فراهم کرد، هرچند که با اینلایحه امکان استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان شکلی از پرداخت فراهم نمی شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location