video thumb

کالیفرنیا با لایحه دارایی دیجیتال پیش می رود

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کمیته بانکی و مؤسسات مالی سنای کالیفرنیا لایحه ای را تصویب کرده است که به دنبال تعریف دارایی های دیجیتال و سنجش تأثیر آن در این ایالت و حمایت از مصرف کننده است.

لایحه مجمع ۲۱۵۰ که به طور بالقوه می تواند بر نحوه نزدیک شدن قانون گذاران فدرال به دارایی های دیجیتال تأثیر بگذارد، به اتفاق آرا کمیته بانکی و مؤسسات مالی سنا را تصویب کرد. این لایحه در کمیته تخصیص اعتبارات در ۱۷ آگوست مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. این لایحه قبلاً مجمع کالیفرنیا را قبل از مطرح شدن در مجلس سنا تصویب کرده بود.

این لایحه که نخستین بار توسط ایان کالدرون (Ian Calderon)، رهبر اکثریت مجلس کالیفرنیا مطرح شد، در ابتدا به دنبال این بود که بگوید دارایی های دیجیتال، اوراق بهادار نیستند. با این حال، اصلاحات این لایحه توسط سنا از تعریف بیشتر دارایی ها و توکن های دیجیتال خودداری کرد. اکنون این موضوع بر هدایت وزارت نظارت بر کسب و کار جهت به منظور انجام یک مطالعه می باشد تا ببیند که آیا کالیفرنیا می تواند سیاست هایی مشابه قانون اوراق بهادار پیشنهادی کمسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) (قانون ۱۹۵ – قانون معافیت محدود برای توکن ها) را تصویب کند.وزارت نظارت بر مشاغل نیز باید پیشنهادهایی را برای چارچوب های نظارتی ارائه دهد و اصطلاحات کلیدی را تعریف کند. این گزارش باید در یک یا قبل از اول ژانویه ۲۰۲۲ به مجلس قانونگذاری کالیفرنیا ارائه شود.

هستر پیرس (Hester Peirce)، کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار، پیشنهاد معافیت توکن ها را در ماه فوریه ارائه داد ، اما این نهاد نظارتی آن را به طور رسمی تصویب نکرده است.