video thumb

Binance.US درها را به روی معامله گران ارز دیجیتال فلوریدا باز کرد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که ساکنان واجد شرایط فلوریدا هم اکنون می توانند برای استفاده از بازار دارایی های دیجیتال Binance.US ثبت نام کنند. Binance.US، شعبه آمریکایی صرافی ارزهای دیجیتال باینس، اخیرا اعلام کرده که می تواند خدمات خود را در دسترس ساکنان فلوریدا قرار دهد.

مطابق با به روزرسانی وب سایت Binance.US، بازار دارایی های دیجیتال اکنون به ساکنان فلوریدا اجازه می دهد تا خرید و معاملات دارایی های دیجیتال را انجام دهند. در زمان نگارش این مطلب، Binance.US هنوز فلوریدا را از لیست کشورهایی که خدمات آن بطور قانونی قابل استفاده است حذف نکرده است که شامل آلاباما، آلاسکا، کانکتیکات، جورجیا، هاوایی، آیداهو، لوئیزیانا، نیویورک، کارولینای شمالی، تگزاس، ورمونت و واشنگتن می شود.

کاترین کولی (Catherine Coley)، مدیرعامل شرکت Binance.US همچنین از گسترش خدمات این سایت بر روی توییتر خبر داد و اظهار داشت: “زن فلوریدایی بازار ارز دیجیتال را به کشور خود می آورد.” کولی در اورلاندو بزرگ شده است.

اضافه شدن فلوریدا به این پلتفرم باعث می شود که ۳۸۰۰ ایالت برای استفاده از Binance.US واجد شرایط باشند زیرا این بازار در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ امکان ثبت نام حساب در ایالات متحده را فراهم آورد، هرچند خدمات آن در برخی از سرزمین های ایالات متحده مانند پورتوریکو نیز موجود است. تقریباً ۱۲٫۳ میلیون نفر بالای ۱۸ سال در این سرزمین آفتاب ساکن هستند.