video thumb

پلتفرم فایل کوین Filecoin قصد دارد شبکه اصلی خود را راه‌اندازی کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که پس از تأمین میلیون ها دلار از طریق عرضه اولیه سکه در سال ۲۰۱۷، پلتفرم فایل کوین (Filecoin) که یک شبکه ذخیره‌سازی داده غیرمتمرکز است، اکنون قصد دارد شبکه اصلی خود را راه اندازی کند.

طبق پست وبلاگ منتشر شده توسط این صرافی، فایل کوین وارد مرحله بلاک چین خود خواهد شد. در این پست وبلاگ آمده است: “راه اندازی بلاک چین فرآیندی طولانی مدت است.” “مانند بسیاری از شبکه های دیگر (از جمله Polkadot ، NEAR و غیره)، فایل کوین رویکرد مرحله ای را برای راه اندازی شبکه اصلی خود در پیش گرفته است، گروه ها و جوامع مختلف برای مدت زمانی دیگر بر روی این شبکه قرار می گیرند و وارد Mainnet Liftoff می شوند.”

گفتنی است که فایل کوین که در حال حاضر در مرحله اولیه خود معروف به Mainnet Ignition قرار دارد، روند برنامه ریزی شده و با فاصله را اساساً راهی برای این پروژه و طرف های درگیر آن توصیف می کند. فایل کوین پیش بینی کرده بود که تاریخ راه اندازی شبکه اصلی ۱۵ اکتبر باشد.

همچنین، لازم به ذکر است که فایل کوین در طول ICO 2017 خود ۲۵۷ میلیون دلار سرمایه جمعآوری کرد و پس از آن در توسعه و پیشرفت خود دچار تاخیرهای زیادی شد.