video thumb

جشنواره فیلم کره جنوبی از فناوری بلاک چین بهره می برد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که جشنواره فیلم کره جنوبی به میزبانی مدرسه فیلم گیونگی از ۲۵ سپتامبر تا ۴ اکتبر برگزار می شود. اخیراً، این جشنواره همکاری خود را با MovieBloc، یک پلتفرم توزیع رسانه مبتنی بر بلاک چین

براساس Fn News، مخاطبان این جشنواره می توانند هر فیلم را در ازای دریافت توکن های مختلف، به صورت آنی ارزیابی کنند. شرکت کنندگان در ازای دریافت جوایز اضافی مبتنی بر توکن، می توانند از راه های دیگری نیز کمک کنند، از جمله با ارائه زیرنویس به زبان های خارجی برای فیلم های مختلف.

این جشنواره آنلاین که در واکنش به همه گیری ویروس کووید ۱۹ ایجاد شده است، ممکن است در نوع خود اولین باشد و می تواند تجربه ای برای جشنواره های آتی در دوره پس از همه گیری ویروس کرونا ایجاد کند. کانگ یئون کیونگ (Kang Yeon-kyung)، مدیرعامل MovieBloc اظهار داشت که امیدوار است این مدل جدید “بتواند با جشنواره های داخلی و بین المللی فیلم و صنعت فیلم همزیستی داشته باشد.”

در ماه جولای، یک قطعه از هنرهای نمایشی مشترک که شامل ۱۵ فیلم کوتاه بود، در یک توکن غیر قابل تعویض بر روی بلاک چین اتریوم ضرب شد. در آن رویداد از مکانیزمی استفاده شده بود که در صورت فروش دارایی، به همکاران پروژه پاداش می داد. مدرسه فیلم گیونگی نیز ایده مشابهی را در رویداد آتی خود اجرا خواهد کرد.