سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تتر دوباره از XRP پیشی گرفت

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که تتر (UDST)، بزرگ ترین استیبل کوین جهان از نظز ارزش بازار، مجدداً از XRP پیشی گرفته است. در تاریخ ۱ سپتامبر، تتر از XRP که سومین ارز دیجیتال

طبق اطلاعات وب سایت تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال Coin360 در زمان نگارش این مطلب، ارزش بازار USDT بیش از ۱۳٫۴ میلیارد دلار دارد. XRP اکنون با ارزش ۱۳ میلیارد دلاری خود، چهارمین کوین بزرگ بازار ارزهای دیجیتال است.

آخرین حرکت در رتبه بندی بازار خرید و فروش ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ چیز جدیدی نیست. تتر در ماه مه ۲۰۲۰ از XRP که سومین ارز دیجیتال بزرگ بازار بود، پیشی گرفت.

هر دو ارز دیجیتال از آن زمان به بعد به طور قابل توجهی ارزش بازار خود را افزایش داده اند. همانطور که گزارش شد، قیمت تتر پیش از این با حداکثر ارزش بازار ۸٫۸ میلیارد دلار از قیمت ریپل پیشی گرفت، در حالی که ارزش بازار XRP در آن زمان ۸٫۶ میلیارد دلار بود.

افت XRP اندکی پس از آن صورت می گیرد که یکی از مدیران ارشد ریپل ادعا کرد که XRP با استیبل کوین ها رقابت نمی کند. در ۱۹ آگوست، امی یوشیکاوا (Emi Yoshikawa)، مدیر ارشد عملیات جهانی ریپل استدلال کرد که XRP با هیچ یک از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) رقابت نمی کند.

طبق گفته یوشیکاوا، XRP مکمل پیشرفت جهانی در توسعه بیت کوین و ارز دیجیتال بانک مرکزی است. این مدیر اجرایی عنوان کرد که “ما معتقدیم انواع مختلف استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی با واکنش نشان دادن به مسئله نقدینگی با استفاده از دارایی های دیجیتال مستقل مانندXRP ، هم افزایی ایجاد می کنند.”

نقاط عطف جدید برای بازار تتر در حالی رخ می دهد که در سال جاری رشد گسترده ای در استیبل کوین ها وجود داشته است. تتر و USD Coin (USDC) اخیراً در ژوئیه ۲۰۲۰ مرز یک میلیارد دلار را رد کرده اند.

در مقابل دارایی های دیجیتال بسیار ناپایدار مانند قیمت بیت کوین (BTC) ، استیبل کوین هایی مانند USDT به گونه ای طراحی شده اند که یک نمایشی دیجیتال از ارزهای فیات مانند USD را ارائه می دهند و یک قیمت پایدار را تضمین می کنند. تتر یک به یک دلار آمریکا گره خورده است به طوری که، قیمت تتر همیشه معادل یک دلار آمریکاست.

با ارائه یک ارز دیجیتال “پایدار”، تتر بزرگ ترین ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات روزانه می باشد. بر اساس داده های Coin360، در زمان نگارش این مطلب، حجم معاملات روزانه تتر بیش از ۱۰ میلیارد دلار است که از ۹٫۵ میلیارد دلار حجم روزانه بیت کوین پیشی می گیرد. همانطور که گزارش شده، تتر از نظر متوسط حجم انتقال روزانه، از پردازنده پرداخت اصلی PayPal نیز بزرگ تر است.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location