video thumb

ادعای یکی دیگر از کاربران الکتروم مبنی بر ربوده شدن کوین‌هایش

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که، جزئیات مربوط به هک قبلی کیف پول الکتروم در پی سرقت عظیم ۱۴۰۰ بیت کوین (BTC) که چند روز پیش در تیتر خبرها منتشر شد، ارائه شد. یکی از کاربران گیت هاب به نام Cryptbtcaly در تاریخ ۳۱ آگوست در پلتفرم رسانه های اجتماعی ارسال کرد:

“من نیز ۲ ماه پیش وضعیت مشابهی داشتم. این کاربر ادعا می کند که شخصی ۳۶٫۵ بیت کوین وی را از یکی از آدرس های کیف پولش ربوده است. گزارش شده است که این بیت کوین ها بین پنج آدرس مختلف پراکنده شده است.

cryptbtcaly در ادامه افزود: “برخی از بیت کوین های سرقت شده به بایننس ارسال شدند، اما آنها درخواست های من را نادیده می گیرند و آنها را بر نمی گردانند.”

جزئیات یک هک بزرگ تر در تاریخ ۳۰ آگوست ارائه شد، زمانی که یکی دیگر از کاربران گیت هاب اعلام کرد ۱۴۰۰ بیت کوین از کیف پول الکتروم اش مفقود شده است. به نظر می رسد که سارق یا سارقان بر اساس داده های شرکت ارز دیجیتال N-chain از یک حساب بایننس نیز استفاده کرده اند. گزارش شده است که قبل از هک اخیر، این فرد قربانی حدود سه سال از این کیف پول خاص الکتروم استفاده نکرده است.

لازم به ذکر است که یک حمله فیشینگ در دسامبر ۲۰۱۸ کاربران الکتروم را نیز رنجانده است، اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که این حادثه مربوط به هک های امروز است یا خیر.