سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک مرکزی کانادا، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی را ریسک پذیر می نامد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بانک مرکزی کانادا (Bank of Canada) اخیراً گزارشی در مورد خطرات و مزایای ارز دیجیتال بانک مرکزی ارائه داده است. بانک مرکزی کانادا در گزارش خود نوشت: “ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) مبتنی بر یک توکن ناشناس خطرات امنیتی خاصی را ایجاد می کند.” “این خطرات از چگونگی جمع آوری و ذخیره موجودی ها، نحوه استفاده از CBDC برای تراکنش ها و چگونگی رقابت راه حل های مختلف مانند کیف پول الکترونیکی، صرافی های ارز دیجیتال و بانک ها برای جذب کاربران ناشی می شود.”

در طی یک سال گذشته، بحث هایی در این زمینه آغاز شده و دولت های مختلف دیجیتالی کردن ارزهای خود را به صورت CBDC آغاز کرده اند. چین به خاطر یوان دیجیتال خود عناوین خبری مختلفی را ایجاد کرده است.

گزارش بانک مرکزی کانادا خطرات موجود در چندین زمینه، از جمله ذخیره دارایی را ذکر کرده است. در دنیای دارایی های دیجیتال، دارندگان توکن ها می توانند تعداد زیادی کیف پول ایجاد کنند، وجوه خود را در بخش های مختلف در آن کیف پول ها پخش کنند. این امر منجر به مکان های ذخیره سازی دارایی بیشتری در امور مالی سنتی می شود.

در این گزارش آمده است: “اگر بانک کانادا CBDC را صادر کند، احتمالاً مبتنی بر توکن است.” “برای اطمینان از اینکه CBDC وسیله ای مطمئن و کارآمد برای پرداخت باشد، این بانک باید به دقت بررسی کند که چگونه CBDC جمع آوری و استفاده می شود و چه عواملی از آن ناشی می شود.”

این گزارش مزایا و معایب کیف پول شخصی و ذخیره سازی در مقابل فرصت های ذخیره سازی دارایی متمرکز، مانند صرافی ها، ضمن ذکر سایر خطرات و اقدامات بالقوه مرتبط با CBDC و همچنین قوانین و دستورالعمل های احتمالی پیرامون چنین کلاس دارایی را توضیح داد.

همچنین گفتنی است که اروپا اخیراً اخباری را منتشر کرده مبنی بر اینکه بانک مرکزی اروپا به این نوع دارایی علاقه نشان داده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location