video thumb

Ziglu پس از دریافت مجوز پول الکترونیکی انگلستان، پرداخت‌های همتا به همتا را آغاز می‌کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، Ziglu اکنون یک روش کاملاً قانون گذاری شده برای انتقال بیت کوین، اتر، لایت کوین و بیت کوین کش

این امر به دنبال دریافت مجوز موسسه پول الکترونیکی توسط قوانین نهاد نظارت بر قوانین مالی انگلستان (FCA) و پنجمین بخشنامه پولشویی پول (۵MLD) در هفته گذشته صورت می گیرد.

Ziglu با هدف دستیابی ساده و ایمن به هر ارزی در ژوئن راه اندازی شد. این پلتفرم در حال توسعه مداوم است و ارائه بسیاری از ویژگی های دیگر برای آینده برنامه ریزی شده است.

کوین تلگراف در این خصوص با مارک هیپرسون (Mark Hipperson)، بنیان گذار و مدیرعامل Ziglu در مورد دریافت مجوز، پرداخت های همتا به همتا و برنامه های آتی این بانک صحبت کرد.

وی روند صدور مجوز را سخت و وقت گیر توصیف کرد، اما عنوان کرد که این امر برای ایجاد موقعیت محترمانه در این فضا ضروری است. قانون گذاران ۵MLD به موارد بسیار متقاعدکننده ای نیاز داشتند، اما با این واقعیت که Ziglu در حال حاضر اجازه انتقال ارز دیجیتال به داخل و خارج از اکوسیستم را نمی دهد، راحت تر کنار آمدند.

در عوض، ارز دیجیتال را می توان در داخل برنامه خریداری کرد وبه صورت  همتا به همتا با سایر کاربران منتقل کرد. هیپرسون توضیح می دهد که این امر برای ساده نگه داشتن امور است، “گرچه مجوز ۵MLD که در اختیار ما است به ما امکان می دهد همان کارهایی را که یک صرافی مجاز انجام می دهد انجام دهیم و انتقالات ارز دیجیتال شخص ثالث مطمئناً در نقشه راه آینده قرار دارد.”

گفتنی است که در حال حاضر Ziglu از بیت کوین (BTC) ، لایت کوین (LTC) ، بیت کوین کش(BCH) و اتر (ETH) پشتیبانی می کند و پشتیبانی از  XRP (XRP) در ماه سپتامبر اضافه می شود و پس از آن تقریباً هر دو هفته یک بار یک کوین پس از درخواست مشتریان ارائه می شود.

این پلتفرم چندین صرافی را با هم ادغام می کند و هنگامی که مشتری می خواهد ارز دیجیتال را خریداری کند، همیشه آنها را برای پیدا کردن بهترین قیمت جستجو می کند. اگر این اتفاق بیفتد، به عنوان مثال، یک دلار در کراکن قیمت گذاری می شود، آنگاه Ziglu استرلینگ مشتری را به دلار تبدیل می کند و خرید انجام می شود.

گفتنی است که پرداخت های فیات از و به اشخاص ثالث در این بانک است. همانطور که کوین تلگراف گزارش داده،هنگامی که Ziglu برای اولین بار در ژانویه اعلام شد، وعده پشتیبانی از چند ارز فیات و یک کارت بدهی را که ارز دیجیتال را در هنگام فروش به فیات تبدیل می کند (باز هم در بهترین نرخ بازار) داده بود.

کارت های بدهی قبلاً تحت آزمایش قرار گرفته اند و قرار است اواخر ماه سپتامبر راه اندازی شوند. پشتیبانی از چند ارز برای کاربران در ماه اکتبر صورت می گیرد، اگرچه تبدیل ارز هنگام خرید ارز دیجیتال از قبل انجام شده است.

علاوه بر همه اینها، ارز دیجیتال نگهداری شده توسط Ziglu تا حداکثر ۵۰۰۰۰ پوند کاملاً بیمه شده است. این بانک در این باره عنوان کرد:

“ما تنها یک شرکت در جهان هستیم که بیمه نامه ۵۰،۰۰۰ پوندی را برای ارز دیجیتالی که در اختیار مان است، ارائه می دهیم و این اقدام کاملاً منحصر به فرد است.”