video thumb

شرکت دارایی‌های دیجیتال Cred با استفاده از شبکه ویزا چشم به گسترش جهانی دارد

بر اساس گزارش های منتشر شده، پلتفرم وام دهی و قرض دهی ارز دیجیتال

Cred اعلام کرد که به برنامه پرداخت بین المللی Fintech Fast Track ویزا پیوسته است – برنامه ای که به استارت آپ های پرداخت کمک می کند تا از شبکه، جعبه ابزار و تخصص ویزا برای ایجاد راه حل های پرداخت استفاده کنند.

Cred از محبوبیت و امنیت این غول پرداخت برای محبوبیت وام دهی غیرمتمرکز و قرض دهی ارزهای دیجیتال یا وام های ارز دیجیتال استفاده خواهد کرد.

لازم به ذکر است که اخیرا با راه اندازی پلتفرم وام دهی مبتنی بر اتریوم، وام دهی و قرض دهی ارزهای دیجیتال به محبوبیت رسیده است. در زمان نگارش این مطلب، ارزش کل قفل شده در پروتکل های وام دهی و قرض دهی بیش از ۴۰ درصد از ارزش کل قفل شده در دیفای را تشکیل می دهد.

در هفته اول ماه ژوئن، کل سرمایه در برنامه های دیفای تنها ۱ میلیارد دلار بود. با این حال، با گذشت سه ماه، امروز بازار دیفای بیش از ۷٫۹ میلیارد دلار در اختیار دارد که در هفته اول ماه سپتامبر ۱٫۶ میلیارد دلار از بالاترین رقم خود یعنی ۹٫۵ میلیارد دلار افت کرده است.

دن شات (Dan Schatt)، مدیرعامل و بنیان گذار Cred به کوین تلگراف گفت که Cred در تلاش است تا شکاف بین این فضای به سرعت در حال تحول دیفای و سیستم مالی متمرکز را از بین ببرد تا مردم از بهترین های هر دو جهان بهره مند شوند.

همچنین لازم به ذکر است که از اواخر سال جاری، Cred با ویزا و شرکای بانکی خود همکاری خواهد کرد تا به کاربرانش امکان پرداخت سود به طور مستقیم به حساب های بانکیشان را با ارزهای محلی بدهد. وی افزود، در حالی که در ابتدای امر، این ویژگی به مناطق خاص محدود می شود، Cred به همکاری خود با بانک ها در حوزه های قضایی مختلف در طول سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داد.