video thumb

صرافی ارز دیجیتال بایننس، توکن خود را از پلتفرم اوگاندا حذف می‌کند

به نظر می رسد BNB نتوانسته است استانداردهای خاصی را در پلتفرم اوگاندای بایننس برآورده کند. بایننس، بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال

پلت فرم Binance Uganda تصمیم گرفت انجام معاملات تمام جفت ارزهای معاملاتی خود را برای توکن اصلی بایننس یعنی بایننس کوین (BNB) لغو کرده و متوقف کند.

بایننس عنوان کرد: جفت ارز معاملاتی  BNB / UGX در تاریخ ۱۷ سپتامبر رسما از بایننس حذف می شود  در حالی که سپرده های BNB در ۱۰ سپتامبر خاتمه می یابد. بایننس در این باره خاطرنشان کرد، برداشت های BNB تا ۶ نوامبر همچنان در Binance Uganda  امکان پذیر است.

بایننس اطلاعات کمی در مورد دلایل این اقدام ارائه داده و صرفا عنوان کرد که جفت ارز معاملاتی BNB / UGX ظاهرا “استاندارد معاملاتی” این صرافی را برآورده نکرده است. طبق بیانیه بایننس، ظاهراً این جفت ارز معاملاتی از حجم معاملات و نقدینگی کافی برخوردار نبوده است. در این بیانیه آمده است:

“ما در Binance.co.ug، به طور دوره ای حجم معاملات و نقدینگی دارایی هایی را که لیست می کنیم بررسی می کنیم تا مطمئن شویم سطح استاندارد ما بالاست. متأسفانه، هنگامی که این استاندارد معاملاتی رعایت نشود، عملکرد آنها قابل بررسی است و ممکن است منجر به حذف کوین یا توکن مورد بررسی شود.”