video thumb

خالق مدل انباشت به جریان دوران هیجان‌انگیزی را در پیش‌روی بیت کوین توصیف کرد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که PlanB مردی که پشت مدل انباشت به جریان بیت کوین

تحلیلگر ناشناس توییتر PlanB در مصاحبه با پیتر مک کورماک اظهار داشت: “ما به چهارمین ماه بعد از نصف شدن پاداش استخراج رسیده ایم و در  اوضاع برای بیت کوین به زودی جالب شگفت انگیز شد.”

مدل انباشت به جریان PlanB یا S2F، فعالیت قیمت بیت کوین را در راستای رویدادهای هاوینگ خود پیگیری کرده است و دریافته که در پی چنین رویدادهایی بر اساس کاهش نرخ تورم بیت کوین از طریق استخراج، قیمت ها افزایش می یابد. این مدل پیش بینی می کند تا زمان رسیدن رویداد هاوینگ بعدی قیمت بیت کوین به ۲۸۸،۰۰۰ دلار برسد.

اگرچه PlanB عنوان کرد که نظر او به داده های S2F خود گره خورده است، اما نظر شخصی وی در مورد این دارایی همچنان بسیار صعودی باقی مانده است. وی با اشاره به تورم و اقدامات پولی کنونی که دولت ها در سراسر جهان در پاسخ به مشکلات ناشی از بیماری همه گیر کووید ۱۹ مشاهده کرده اند، اظهار داشت: “این یک راه حل، و یک پوشش ریسک است.”

PlanB همچنین عنوان کرد که این دارایی در بین بازیکنان بزرگ متقاضی زیادی دارد. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که مشتریان شرکت وی که از کسب و کارهای بزرگ هستند، علاقه خود را نسبت به بیت کوین ابراز کرده اند. وی در ادامه عنوان کرد:

“ما اکنون شاهد جذب مشتری و افرادی هستیم که به فیدلیتی و همه بازیکنان بزرگ مراجعه می کنند و از صندوق بازنشستگی خود درخواست بیت کوین می کنند.”

به دنبال تلاطم اقتصادی ناشی از همه گیری کووید ۱۹ بیت کوین توجه زیادی را از طرف شرکت کنندگان نهادی به خود جلب کرده است. برخی احزاب مانند پیتر شیف، متخصص طلا، کاملاً علیه بیت کوین باقی می مانند.