سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چه کسی مالک بیت کوین بیشتری است: دوقلوهای وینکلووس، ام‌تی‌گاکس یا کلاهبرداران Plus Token؟

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Blockchain Center داده هایی را در مورد بزرگ ترین هودل کنندگان بیت کوین

گفته می شود که دوقلوهای وینکلووس دارای ۱۵۰،۰۰۰ بیت کوین هستند که آنها را بین هکرهای بیتفینکس که صاحب ۱۲۰،۰۰۰ بیت کوین هستند و سرپرستان ام تی گاکس که ادعا می کنند، ۱۶۶٫۰۰۰ بیت کوین دارند، قرار می دهد. در این بین، کلاهبرداران Plus Token که گفته می شود ۲۰۰۰۰۰ بیت کوین دارند، در صدر قرار دارند. ظاهراً تیم دراپر ۳۰،۰۰۰ بیت کوین دارد که آن را در حراج دولتی کوین های کشف شده از جاده ابریشم به دست آورد.

” Zombie coins” بیت کوین هایی نیستند که توسط زامبی هانگه داشته می شوند، بلکه ۱٫۵ میلیون کوینی هستند که تصور می شود برای همیشه از بین رفته اند. تقریباً ۱٫۱ میلیون بیت کوین که ادعا شده توسط ساتوشی ناکامونتو استخراج شده است نیز در این بخش گنجانده شده است.

Bitcoin Trust گری اسکیل بزرگ ترین وسیله سرمایه گذاری نهادی بیت کوین است و در حال حاضر کمی بیش از ۴۰۰۰۰۰ بیت کوین را در اختیار دارد. این شبکه لایتنینگ فقط هزار بیت کوین را ایمن کرده است، در حالی که اتریوم ۸۰،۰۰۰ دیگر را قفل کرده است.

انتظار می رود ۲٫۵ میلیون بیت کوین دیگر نیز در دسترس باشد، چه کسی می داند که چه شخص دیگری می تواند در دهه های آینده به این لیست بپیوندد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location