video thumb

صرافی جمینی، پذیرش سپرده‌های PAX Gold ، Amp و Compound را به‌زودی آغاز می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارز دیجیتال

جمینی از طریق پلتفرم ActiveTrader و اتصالات API جفت ارز معاملاتی دلار آمریکا را برای PAXG ، AMP و COMP ارائه می دهد. این صرافی همچنین پشتیبانی از معاملات و کاستدی برای ۱۲ ارز دیجیتال و کاستدی برای ۱۳ ارز دیجیتال را ارائه می دهد.

تایلر وینکلووس، یکی از بنیان گذاران جمینی در توییتر خود عنوان کرد: افزودن PAXG ، COMP و AMP نشان دهنده تعهد این صرافی به دیفای است.
جمینی در بیانیه خود عنوان کرد که این سه دارایی “طیف وسیعی از پلتفرم ما را گسترش می دهند و مأموریت ما را برای توانمند سازی افراد از طریق ارز دیجیتال بیشتر می کنند.” این صرافی عنوان کرد که با وزارت امور مالی نیویورک برای دریافت تأییدیه ارائه خدمات دارایی های جدید همکاری نزدیک داشته است.

بسیاری از صرافی های بزرگ شروع به لیست کردن توکن های معروف دیفای کرده اند که از جمله آنها می توان به کوین بیس، هیوبی، پولونیکس، اوکی اکس و بایننس اشاره کرد که همگی پروژه های مختلف دیفای را در پلتفرم خود لیست کرده اند.

گفتنی است؛ حتی با وجود اینکه جمینی توکن های دیفای را لیست می کند، وینکلووس همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین است. وی پیش بینی کرد بیت کوین به ۵۰۰۰۰۰ دلار برسد.