سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شبکه ترون در شرف دریافت اولین سیستم اوراکل عمومی !

بر اساس گزارش های منتشر شده، یک پروژه جدید عنوان کرده که اولین سیستم اوراکل عمومی را در شبکه ترون ارائه می دهد – نقطه عطفی که انتظار می رود موارد استفاده از بلاک چین

یک پروژه جدید می گوید اولین سیستم اوراکل عمومی را در شبکه ترون ارائه می دهد که می تواند داده های دنیای واقعی را به قراردادهای هوشمند تزریق کند.

به گفته تیم پشتیبان اوراکل Bridge، کمبود این زیرساخت در حال حاضر یک نقطه ضعف است زیرا موارد استفاده از بلاک چین را به یک پلتفرم توکنیزه سازی محدود می کند.

آنها معتقدند که ایجاد این سیستم برای جذب کسب و کارهای کوچکی که ممکن است از  توانایی و زمان لازم برای ایجاد اوراکل های اختصاصی خود برخوردار نباشند بسیار مهم است. این امر می تواند به پیشرفت شبکه ترون (TRX) و گسترش آن در ماه ها و سال های آتی کمک کند.

همانطور که در وایت پیپر این پروژه توضیح داده شده است، “ایجاد یک سیستم اوراکل عمومی در شبکه ترون باعث می شود تا افراد بتوانند کسب و کار محلی یا کوچک خود را در بلاک چین پیاده سازی کنند و همچنین از روش های پرداخت همتا به همتا در شبکه ترون با استفاده از توکن ها و کوین بومی بهره مند شوند.”

اهمیت قراردادهای هوشمند

اوراکل ها، بلاک چین ها را فراتر از یک ابزار برای توکنیزه سازی دارایی می سازند. آنها همچنین امکان ایجاد یک اکوسیستم برنامه نویسی را فراهم می کنند. Bridge قصد دارد این اتصال را ارائه دهد، به این معنی که بالاخره می توان برنامه های غیرمتمرکز را برای کاربران عادی در بلاک چین ترون ایجاد کرد.

اگرچه شبکه ترون موفق به جذب توسعه دهندگان شده است، اما تیم Bridge معتقد است که کارهای بیشتری باید انجام شود. این بلاک چین در حال حاضر با ۷۵۰ برنامه غیر متمرکز دومین بلاک چینی است که بالاترین تعداد برنامه غیرمتمرکز در سراسر جهان را دارد، رقمی که بسیار کمتر از تعداد برنامه های غیر متمرکز اتریوم می باشد که بالغ بر ۳۰۰۰ برنامه غیر متمرکز دارد. در وایت پیپر این پروژه آمده است: “باید یک راه حل عملی برای پر کردن این خلا وجود داشته باشد که بر اساس آن ترون قادر است از اتریوم پیشی بگیرد و در جایگاه اول قرار گیرد.” طبق Coin Metrics، تعداد حساب های فعال در تروم می تواند به زودی از حساب های اتریوم پیشی بگیرد – دیدگاهی که Bridge امیدوار است بتواند آن را برآورده کرده و بخشی از آن باشد.

این تیم روزهایی ابتدایی ظهور اینترنت را ترسیم می کند، زمانی که بسیاری از کسب و کارها تلاش می کردند تا به صورت آنلاین به فعالیت خود ادامه دهند. هنگامی که مدیران محتوای آماده برای استفاده مانند وردپرس و جوملا به وجود آمد، همه این چیزها تغییر کرد، زیرا موانع فنی برای فعالیت شرکت های کوچک تر برچیده شد.

هنگامی که صحبت از tokenomics می شود، باید عنوان کرد که اوراکل یک دارایی اختصاصی را منتشر کرده است که به عنوان توکن Bridge (BRG) در بلاک چین ترون شناخته می شود. این گزینه برای ارائه گزینه مقرون به صرفه تر هنگام پرداخت هزینه خدمات اوراکل طراحی شده است و قرار است تخفیف “قابل توجهی” در مقایسه با پرداخت با TRX ارائه دهد.

گفتنی است که یک رویداد عرضه اولیه در روز جاری در حال برگزاری است که طی آن ۲۰ درصد از کل عرضه BRG به مردم سراسر جهان فروخته می شود. این تیم اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی در مورد انتشار توکن ها دستیابی به “حداکثر پراکندگی و جلوگیری از تمرکز” است.

به کارگیری مشاوران برجسته

پروژه Bridge می گوید که برخی از مشاوران برجسته را برای کمک به پیشبرد این پروژه جذب کرده است، از جمله Mate Tokay ، مدیرعامل Bitcoin.com. وی علاوه بر اینکه طرفدار سرسخت جوامع بیت کوین (BTC) و بیت کوین کش (BCH) است، دارای مدرک تحصیلی از مدرسه تجارت بین المللی در بوداپست می باشد. سیدنی ایفرگان (Sydney Ifergan)، بازاریاب باتجربه و متخصص ارز دیجیتال و همچنین مایک مک کارتی (Mike McCarthy) که Bridge وی را “یکی از با نفوذترین و وفادارترین شخصیت های جامعه ترون” توصیف می کند، به این پروژه پیوسته اند. هاکان استوی (Hakan Estavi)، مدیرعامل Bridge است که از سال ۲۰۱۶ به یک سرمایه گذار در فضای ارز دیجیتال تبدیل شده است.

با نگاهی به آینده باید عنوان کرد که این شبکه اصلی قرار است در اواخر سال ۲۰۲۰ راه اندازی شود. از این طریق، BRG در صرافی های بیشتری لیست می شود. پیش بینی می شود که این سیستم اوراکل کاملاً غیر متمرکز در سال ۲۰۲۲ فعال شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location