video thumb

همکاری دو صرافی بزرگ ارز دیجیتال به منظور پیشبرد این صنعت

بر اساس گزارش های منتشر شده، صرافی های ارز دیجیتال

در بیانیه ارائه شده به کوین تلگراف آمده است: “KuCoin و Poloniex در تحقیق و توسعه فناوری تجارت، تقسیم نقدینگی، تکرار محصولات، استخرهای استخراج PoS [اثبات سهام] و PoW [اثبات کار] و سایر اکتشافات صنعتی دست به دست خواهند داد.”

Poloniex و KuCoin به جای رقابت با یکدیگر می خواهند به پیشرفت صنعت رمزنگاری به عنوان یک کل کمک کنند. از ابتکارات مشترک این صرافی ها می توان به تشکیل یک نهاد تحقیقاتی و همچنین سایر اقدامات نامشخص اشاره کرد.

در این بیانیه آمده است، تصمیم KuCoin برای همکاری با Poloniex به هر دو نهاد کمک می کند، زیرا هر یک از نقاط قوت خود را برای همکاری با یکدیگر استفاده می کنند.

جانی لیو (Johnny Lyu)، مدیرعامل KuCoin Global در این باره اذعان داشت: “به دلیل پیچیدگی اوضاع سیاسی و اقتصادی بین المللی امروز، سرمایه گذاران نهادی جهانی و حتی فردی در تلاش برای ایجاد تعادل بین ریسک سیستماتیک جدید و بازده استراتژیک بلند مدت دارایی های با کیفیت بالا هستند.” وی در ادامه اظهار داشت:

“دارایی های دیجیتال غیرمتمرکز که نه مورد تأیید هستند و نه توسط مقامات دولتی پشتیبانی می شوند، به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین اهداف سرمایه گذاری با کیفیت در جهان هستند.”

لیو توضیح داد، این همکاری به هر دو شرکت کمک می کند تا از فرصت های موجود در صنعت در حال رشد ارز دیجیتال و بلاک چین استفاده کنند. وی در ادامه افزود: “من معتقدم، وقتی پنج سال آینده به عقب نگاه کنیم، مشارکت استراتژیک KuCoin و Poloniex به عنوان یک نقطه عطف قابل توجه در صنعت دارایی های دیجیتال تلقی خواهد شد.”

شلی وو (Shelley Wu)، معاون رئیس تجارت و بازاریابی جهانی Poloniex، یک ماهیت رقابتی را در صنعت ارز دیجیتال توصیف کرد. وی روش دیگری را با استفاده از مشارکت Poloniex و KuCoin به عنوان نمونه پیشنهاد کرد که شامل تلاش های مشترک برای دستیابی به اهداف مشترک است.

لازم به ذکر است که در ماه مارس، KuCoin رهبری خود را تغییر داد و لیو را به عنوان مدیرعامل انتخال کرد، در حالی که مایکل گان (Michael Gan)، مدیرعامل وقت را به عنوان رئیس نهاد نظارتی این صرافی یعنی KuGroup انتخاب کرد.