video thumb

انتشار بازی LiteBringer بر روی بلاک چین لایت کوین !

در یک رویداد آنلاین که توسط بنیاد Litecoin در ۱۵ سپتامبر آماده شد، چارلی لی، خالق لایت کوین

لی اظهار داشت: “این اولین بازی بزرگی است که از بلاک چین لایت کوین برای تمام تعاملات آن استفاده می کند.”

وگلراظهار داشت: این بازی کاملاً غیرمتمرکز است، به این معنی که همه کاربران برای بازی کردن باید از یک ارز دیجیتال لایت کوین استفاده کنند. وی همچنین اشاره کرد که دسترسی به این بازی به طور کامل به بازیکنانی بستگی دارد که حداقل مقداری لایت کوین در اختیار داشته باشند. گزارش شده است که این بازی شامل Litecoin faucet است که می تواند به برخی از کاربران اجازه دهد در صورت تمایل یا توانایی انتقال خود، کمی لایت کوین رایگان دریافت کنند.

وگلر عنوان کرد: “هر حرکتی در این بازی، یک تراکنش در بلاک چین لایت کوین است که ارزش آفرینی می کند.” “اگر بازیکن خوبی باشید، LiteBringer مطابق نام خود عمل خواهد کرد و ممکن است لای کوین هایی را برای شما به ارمغان بیاورد.”

طبق گفته وگلر تمام سلاح ها، شخصیت ها و موارد موجود در LiteBringer در بلاک چین لایت کوین ذخیره می شوند. وی به بینندگان اطمینان داد که این فناوری “کاملاً ایمن و غیرمتمرکز” است، زیرا کلیدهای خصوصی هرگز منتقل نمی شوند. گزارش شده است که CipSoft بلاک چین لایت کوین را به دلیل محبوبیت و داشتن کارمزدهای معاملاتی پایین که “کمتر از یک درصد در هر تراکنش” می باشد، انتخاب کرده است.

می توان گفت، این اولین باری نیست که یک شرکت ارز دیجیتال یا بلاک چین پتانسیل گیمرها را برای پیشبرد پذیرش مشاهده می کند. در ماه مه، آتاری اعلام کرد که با بنیاد لایت کوین همکاری کرده است تا به بازیکنان اجازه دهد هزینه سیستم رایانه ای ویدیویی آتی خود را پرداخت کنند. Infinite Fleet ، یک بازی آنلاین که از ارز دیجیتال استفاده می کند، در حال حاضر تحت هدایت سامسون موو (Samson Mow)، مدیر ارشد استراتژی Blockstream قرار دارد.

وگلر در ادامه اظهار داشت: “فناوری بلاک چین به طور کلی پتانسیل زیادی برای بازی های آنلاین دارد.” “من فکر می کنم دیر یا زود برای هر بلاک چین محبوب بازی هایی برگزار خواهد شد.”

خرید ارز دیجیتال