video thumb

اکثر شرکت‌ها در “شهر بلاک چین” کره، نمی‌دانند که بلاک چین چیست !

گزارش اخیر موسسه تحقیقاتی بوسان روند عجیب و غریبی را آشکار کرده است: ظاهراً ۶۲ درصد از شرکت های شهر سندباکس (منطقه کنترل شده با سطح مقررات کمتر) بلاک چین

از سال گذشته، بوسان به عنوان یک منطقه “آزاد از مقررات” برای توسعه بلاک چین توسط دولت فدرال کره جنوبی در نظر گرفته شده است. این شهر پروژه های زیادی را در فضای بلاک چین انجام داده است از جمله برنامه هایی برای یک نیروگاه مجازی مبتنی بر بلاک چین و حتی ارز دیجیتال شهرداری خود.

این نتایج حیرت انگیز “گزارش منطقه کنترل شده با سطح مقررات کمتر در زمینه بلاک چین بوسان را که توسط رسانه محلی Fn News گزارش شده، بسیار شگفت آورتر می کند.

دقیقاً ۹۱ درصد از ۱۰۰ شرکت های صنایع مختلف که مورد بررسی قرار گرفته اند، عنوان کرده اند که آنها هیچ برنامه ای برای استفاده از فناوری بلاک چین ندارند.

در یک نظرسنجی جداگانه ۲۳ درصد از ۲۶ شرکت مرتبط با بلاک چین، از موانع نظارتی که اخیراً با آن روبرو بوده اند، شکایت داشتند. علاوه بر این، ۱۹ درصد از کسب و کارهای بلاک چین نیز اظهار داشتند که از نظر توسعه احساس تنهایی می کنند و علت عدم حمایت دولت از پذیرش بلاک چین را علت این امر می دانند، در حالی که ۱۵٫۴ درصد از این کسب و کارها در مورد کمبود فناوری و منابع انسانی مورد نیاز برای توسعه این فناوری ابراز نگرانی کردند.

با نگاهی به آینده، این گزارش به نکاتی برای حمایت بهتر دولت از شرکت های بلاک چین در این شهر اشاره کرده است و آورده است:

“شرکت های مختلف مرتبطی باید در این بازار جذب شوند. حمایت از بازاریابی برای یافتن شرکت های متقاضی، پرورش نیروی انسانی حرفه ای و توسعه فناوری از جمله ضروریات می باشد.”

در ادامه این گزارش آمده است که که پیاده سازی های فعلی بلاک چین، بیشتر به بخش های خدمات محدود می شود و پیشنهاد می شود که این فناوری در بخش های تولیدی و صنعتی این شهر نیز اعمال شود.