سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

BitMex اتهامات CFTC و DoJ را رد کرده و می‌گوید که به فعالیت خود ادامه خواهد داد

علی رغم اتهامات کیفری DOJ و دستگیری یکی از رهبران بیتمکس، این صرافی قول می دهد که به کار خود ادامه دهد. بیتمکس در یک پست وبلاگ، اتهاماتی را که کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالاهای ایالات متحده و وزارت دادگستری علیه این صرافی و مدیریت آن ابراز داشتند، مورد انتقاد قرار داد.

در بیانیه بیتمکس ادعا شده است که “ما از همان روزهای ابتدایی به عنوان یک شرکت تازه تاسیس، همیشه سعی در رعایت قوانین قابل اجرا در ایالات متحده داشته ایم، زیرا این قوانین در آن زمان قابل درک بودند و براساس راهنمایی های موجود بود.”

اینکه دقیقاً “قوانین قابل اجرا در ایالات متحده” چیست، احتمالاً در این پرونده مهم خواهد بود. بیتمکس مدت طولانی است که تأکید می کند در ایالات متحده به مشتریان سرویس نمی دهد، اگرچه برخی قبل از CFTC و DOJ عنوان کرده اند که این یک دروغ است. پرونده CFTC در مورد عدم ثبت بیتمکس در این کمیسیون به عنوان یک صرافی مشتقات در ایالات متحده است.

از طرف دیگر، DOJ استدلال می کند که بیتمکس به طور عمدی در اجرای برنامه های کارآمد احراز هویت مشتری و ضد پولشویی ناکام مانده و قانون راز داری بانکی را زیر پا گذاشته است. هر دو آژانس ادعا می کنند که به بیتمکس هشدار داده اند که فعالیت آنها غیرقانونی است.

بیتمکس در پست خود با رد این اتهامات، به کاربران اطمینان داد که معاملات به روال معمول ادامه خواهد یافت. این در حالی است که DOJ یکی از بنیان گذاران بیتمکس به نام ساموئل رید (Samuel Reed) را دستگیر کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location