video thumb

USDC قرار است در سال ۲۰۲۱ بر روی بلاک چین استلار در دسترس باشد

بر اساس گزارش های منتشرشده، کنسرسیوم Centre اعلام کرد که به زودی USD Coin (USDC) بر روی بلاک چین استلار در دسترس خواهد بود.

این اولین باری است که یک استیبل کوین بزرگ بر روی اسن پلتفرم قابل دسترس است و بهAnchor USD ، WhiteStandard و برخی دیگر می پیوندد.USDC در حال حاضر دومین استیبل کوین در بازار پس از تتر (USDT) است.

Circle گفته است که انتظار می رود USDC در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ بر روی استلار در دسترس باشد. USDC در وهله اول در بر روی اتریوم میزبانی می شود. الگوراند در ژوئن سال ۲۰۲۰ مورد بهره برداری قرار گرفت، اگرچه دسترسی محدودی داشت – فقط ۳٫۵ میلیون دلار USDC در حال حاضر بر روی این بلاک چین در گردش است.

Denelle Dixon، مدیرعامل بنیاد توسعه استلار عنوان کرد که “افزودن USDC به استلار به ما این امکان را می دهد که در ادامه این ماموریت ضمن گسترش راه های جدید رشد و نوآوری برای توسعه دهندگان و مشاغل توسعه یافته، به گسترش دامنه جهانی شبکه خود ادامه دهیم.”

در انتها لازم به ذکر است که پروژه استلار ادعا می کند که از زمان آ؛از به کارخود، بیش از ۴٫۶ میلیون حساب و ۱ میلیارد انتقال بر روی این بلاک چین انجام شده است. نقدینگی USDC می تواند به استلار در انجام مأموریتش در انتقال پول برون مرزی کمک کند.