video thumb

اعطای ارز دیجیتال به قانون گذاران اسپانیایی در تلاش برای رونق این صنعت

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که همه ۳۵۰ عضو مجلس عوام اسپانیا معادل ۱ یورو ارز دیجیتال

همه ۳۵۰ نماینده مجلس عوام اسپانیا معادل ۱ یورو ارز دیجیتال را در ایمیل های خود دریافت کردند. میگل کابالیرو (Miguel Caballero)، بنیان گذار Tutellus در این باره عنوان کرد که هدف از این اقدام، افزایش آگاهی در مورد نقش آینده ارزهای دیجیتال در جامعه است. وی اظهار داشت:

“ما به اعضای محترم شما توضیح داده ایم که علاوه بر برجسته کردن نقش مهمی که امروزه برای ارزهای دیجیتال وجود دارد، ما در یک زمان تغییر عمده در استفاده از پول هستیم.”

کابالیرو عنوان کرد که این ارز دیجیتال یک “کمک مالی نیست” و تأیید کرد که برخی از اعضای کنگره ممکن است با ارز دیجیتال بیشتر آشنا باشند. کابالیرو اظهار داشت، اما برای کسانی که هنوز تجربه ارزهای دیجیتال را ندارند، این فرصتی برای یادگیری بیشتر است.

اسپانیا اولین کشوری نیست که ارزهای دیجیتال را برای قانون گذاران ارسال می کند. Decrypt گزارش کرده که، کمیته اقدام سیاسی (PAC) اتاق تجارت دیجیتال ، ۵۰ دلار بیت کوین برای همه ۵۴۱ عضو کنگره ارسال کرد.

بانک های اسپانیا در چند سال گذشته بیشتر به ارزهای دیجیتال و بلاک چین علاقه نشان داده اند. Santander با Ripple برای یک پلتفمر پرداخت مبتنی بر بلاک چین همکاری کرد در حالی که Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) مطالعه ای را برای کشف اثبات دانش صفر و سایر تکنیک های ارز دیجیتال آغاز کرد.

گفتنی است؛ بانک مرکزی اروپا نیز اعلام کرده که تا سال ۲۰۲۱ یوروی دیجیتال را کورد بررسی قرار می دهد و گزارشی را در مورد تأثیر احتمالی آن بر بازار خرده فروشی منتشر کرد.