سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک مرکزی کانادا اقدامات بیشتری را به سمت CBDC انجام می‌دهد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بانک مرکزی کانادا در صدد استخدام یک اقتصاددان است که دانش عمیقی در مورد فن آوری مالی و ارزهای دیجیتال

طبق صفحه رسمی این بانک، وظایف این اقتصاددان، نظارت و تجزیه و تحلیل آخرین تحولات مربوط به وجوه الکترونیکی و پرداخت ها، اجرای پروژه های تحقیقاتی، تهیه یادداشت های تحلیلی و کار بر روی توسعه بالقوه ارز دیجیتال بانک مرکزی خواهد بود.

این بانک مجموعه ای از الزامات مورد نیاز را برای متقاضیان تعریف کرده است که از جمله آنها می توان به دانش عمیق درباره بیت کوین، اتریوم و سایر پلتفرم های ارز دیجیتال و همچنین آشنایی با سیستم های پرداخت سنتی مانند شبکه های کارت، دستاوردهای بازرگانان و فن آوری های فروش اشاره کرد.

این متقاضی همچنین باید تجربه و تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین عمومی و تجزیه و تحلیل داده های نظرسنجی مصرف کننده را داشته باشد.
گفتنی است که ۲۵ اکتبر ۲۰۲۰ آخرین مهلت برای دریافت درخواست هاست.

تیموتی لین (Timothy Lane)، معاون رئیس کل بانک مرکزی کانادا اخیراً از بانک های مرکزی در سراسر جهان خواسته است ارزهای دیجیتال خود را منتشر کنند و با توجه به بیماری همه گیر کووید ۱۹ اهمیت آنها را برای اقتصاد برجسته کنند. در کنفرانس پرداخت های بانک مرکزی، لین همچنین عنوان کرد که توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی کانادا با “سرعت خوبی” در حال پیشرفت است.

گفتنی است که در راستای ایجاد بنیادی برای ارز دیجیتال بانک مرکزی، این بانک به بانک مرکزی انگلیس، بانک مرکزی فدرال ایالات متحده و بانک مرکزی ژاپن و سایر بانک هایی پیوست که آنها نیز تحقیق در مورد عرضه ارز دیجیتال بانک مرکزی را آغاز کرده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location