video thumb

یک بانک هندی به ۳۴ شعبه خود خدمات ارز دیجیتال ارائه می‌دهد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که برای اولین بار هندی ها می توانند وام ارزهای دیجیتال دریافت کنند. جامعه عملیاتی شرکت  United Multistate Credit بانک هند در حال برنامه ریزی برای گسترش خدمات بانکی خود به ارزهای دیجیتال و محصولات ارز دیجیتال است.

گفتنی است که United با همکاری با ارائه دهنده خدمات بانکی ارز دیجیتال Cashaa، سرمایه گذاری مشترکی با عنوان UNICAS ایجاد کرده است که هدف آن ارائه خدمات بانکی ارز دیجیتال آنلاین و خدمات فیزیکی در ۳۴ شعبه فیزیکی خود در شمال هند است.

این اقدام United و Cashaa در بحبوحه مقررات ارز دیجیتال

UNICAS به دارندگان حساب United اجازه می دهد تا کیف پول های ارزه دیجیتال را مستقیماً با حساب های خود ادغام کنند. همچنین مشتریان می توانند بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، ریپل (XRP) و کاشا (CAS) را با پرداخت نقدی یا مستقیم از حساب خود خریداری کنند. هنگام راه اندازی UNICAS نیز United به مشتریان خود اجازه می دهد وام هایی را بهصورت ارزهای دیجیتال دریافت کنند.

از زمان آغاز ارائه محدودیت ها در ماه مارس، ارزهای دیجیتال در هند مورد پذیرش عمده ای واقع شده اند. بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال هندی، جهش در حجم معاملات ارز دیجیتال خود را از ۲۰۰ درصد تا ۴۰۰ درصد گزارش کرده اند.

کومار گوراو (Kumar Gaurav)، مدیر اجرایی Cashaa در این باره عنوان کرد که افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال یکی از مهم ترین دلایل ادغام ارزهای دیجیتال در سیستم بانکی قدیمی است. وی عنوان کرد که UNICAS به انتشار اطلاعات قابل اعتماد در مورد ارزهای دیجیتال به مردم هند کمک می کند و باعث پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در هند می شود. وی همچنین در ادامه اظهار داشت که افزودن خدمات ارز دیجیتال به یک بانک سنتی به هند کمک می کند تا یک سیستم پرداخت دیجیتالی را مورد پذیرش قرا دهد.