سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش میزان جستجوی بیت کوین در گوگل در کوبا

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کوبایی ها به بیت کوین

طبق داده های Google Trends در ۳۰ روز گذشته کوبا از نظر علاقه بیت کوین در رتبه دوم قرار داشته است. نیجریه در رتبه اول قرار دارد و از ماه از آوریل ۲۰۲۰ به عنوان اولین کشور در زمینه جستجوی بیت کوین در گوگل بوده است.

سه گشور دیگری که در بین پنج منطقه برتر در زمینه جستجوی بیت کوین در گوگل هستند، عبارتند از: کشورهای آفریقایی آفریقای جنوبی، کامرون و غنا.

افزایش میزان جستجوهای مربوط به بیت کوین در کوبا در حالی گزارش می شود که کوبایی ها به طور فزاینده ای برای دور زدن تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده و دسترسی به خدمات مالی دیجیتال به بیت کوین روی آورده اند. از آنجا که گفته می شود شرکت های بزرگ پرداخت دیجیتال مانند PayPal و Stripe برای اتباع کوبایی در دسترس نیستند، محدودیت های سفر با ویروس کرونا باعث پیچیده تر شدن پرداخت های محلی شده است.

در اواخر اکتبر، اریش گارسیا (Erich García)، یک برنامه نویس محلی این ملت را به استفاده از بیت کوین برای حواله های مرزی دعوت کرد و ادعا کرد که هر کسی که می خواهد پرداخت های خودرا به این جزیره ارسال کند، باید بیت کوین بخرد و آن را از طریق صرافی ارز دیجیتال کوبا بنام BitRemesas ارسال کند. وی در این باره عنوان کرد:

“ما به پلتفرم های پرداخت مانند Stripe ، Visa ، Mastercard ، Paypal یا Union Pay دسترسی نداریم. ما به هیچ یک از منابع دیگر دسترسی نداریم. چه نوع فناوری به ما امکان دیدن رویا و دیدن سناریوهای دیگر را داده است؟ بلاک چین و بیت کوین. “

همچنین باید عنوان کرد که در آوریل ۲۰۲۰، ماریو ماتزولا (Mario Mazzola)، کارآفرین ایتالیایی-کوبایی، اولین صرافی غیرمتمرکز بیت کوین کوبا یعنی Qbita را راه اندازی کرد. به گفته ماتزولا، هدف این صرافی جدیداین است که این امکان را به کوبایی ها بدهد تا به خرید و فروش بیت کوین بپردازند زیرا سرویس های ارز دیجیتال اصلی مانند LocalBitcoins و Paxful در این کشور قابل دسترسی نیستند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location