video thumb

تغییر قوانین توسط SEC و تسهیل جمع‌آوری کمک مالی برای شرکت‌های ارز دیجیتال

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ( SEC ) با اصلاح برخی قوانین معافیت، جمع آوری کمک مالی برای شرکت های ارز دیجیتال را آسان کرده است.

قوانین جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به شرکت های ارز دیجیتال اجازه می دهد تا پول بیشتری جمع کنند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده روز دوشنبه اعلام کرد که برخی قوانین مربوط به چندین معافیت را اصلاح کرده است. در میان سایر تغییرات اعمال شده، این قانون گذار “محدودیت های پیشنهادی برای مقررات A ، مقررات Crowdfunding و قانون ۵۰۴” را افزایش داده و “برخی از محدودیت های سرمایه گذاری فردی” را اصلاح کرده است. این اصلاحات ۶۰ روز پس از انتشار در Federal Register لازم الاجرا است.

هستر پیرس (Hester Peirce)، کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده معروف به کریپتو مام (مادر ارز دیجیتال) توضیح داد: “ما در حال افزایش حداکثر مبلغ پیشنهادی مجاز برای معافیت های خاص هستیم.” “با افزایش حد پیشنهاد تحت ردیف ۲ مقررات A از ۵۰ میلیون دلار به ۷۵ میلیون دلار و محدودیت پیشنهاد مقررات Crowdfunding از ۱٫۰۷ میلیون دلار به ۵ میلیون دلار تغییر کرده است، ما می خواهیم هزینه های مربوطه را تحت این معافیت ها کاهش دهیم.”

آیین نامه A در رابطه با معافیت از ثبت نام عرضه عمومی می باشد. این آیین نامه دو ردیف را ارائه می دهد. ردیف ۱ برای پیشنهادهای حداکثر ۲۰ میلیون دلاری در یک دوره ۱۲ ماهه است. و ردیف ۲ برای پیشنهادهای حداکثر ۵۰ میلیون دلاری در یک دوره ۱۲ ماهه ارائه شده است. مقررات سرمایه گذاری گسترده (Crowdfunding) به شرکت های واجد شرایط امکان ارائه و فروش اوراق بهادار از طریق سرمایه گذاری گسترده را می دهد.

در مورد معافیت سوم نیز کمیسر پیرس توضیح داد: “ما با افزایش محدودیت پیشنهاد قانون ۵۰۴ از ۵ میلیون دلار به ۱۰ میلیون دلار، در صدد هستیم تا صادرکنندگان بیشتری را در جهت استفاده از این معافیت، انجام عرضه های چند ایالتی منطقه ای و استفاده از برنامه های بررسی هماهنگ دولتی ترغیب کنیم. “

گفتنی است که در حال حاضر، قانون ۵۰۴ از آیین نامه D هنگام واگذاری و فروش حداکثر ۵ میلیون دلار از اوراق بهادار خود در هر دوره ۱۲ ماهه، معافیت ثبت نام را برای شرکت های واجد شرایط فراهم می کند. پیرس در این باره اظهار داشت:

ما در حال پذیرش بهبودهای هدفمند در یک طرح نظارتی هستیم که بی دلیل مانع تشکیل سرمایه می شود و فرصت های سرمایه گذاران را برای مشارکت در رشد اقتصادی بی جهت محدود می کند.