سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کاهش تأثیر ماینرهای بیت کوین بر قیمت این ارز دیجیتال


بر اساس گزارش های منتشر شده، تحقیقات نشان می دهد که استخراج کنندگان بیت کوین دارایی کمتری را در اختیار دارند. گزارش جدید ارائه دهنده تجزیه و تحلیل کوین متریکس نشان می دهد که تأثیر قابل توجه ماینرها در شبکه بیت کوین به آرامی کاهش می یابد.

این تحقیق به تجزیه و تحلیل آدرس استخرها و استخراج کنندگان پرداخت تا مشخص شود که آیا تأثیر آنها بر کل شبکه با گذشت زمان تغییر کرده است یا خیر. از آنجا که استخراج کنندگان بیت کوین

با اندازه گیری جریان خالص از دو نوع آدرس مرتبط با پاداش بلاک ها مشخص شد که به تدریج اثر استخراج کنندگان بر نقدینگی کاهش یافته است. وی عنوان کرد:

“معیارهای روی زنجیره ای مانند دارایی های استخراج کنندگان و حجم انتقال خالص نشان می دهد که تأثیر استخراج کنندگان در شبکه به آرامی کاهش می یابد.”

هزینه های عملیاتی مانند برق و اجاره بها، مبتنی بر فیات است که باعث فروش بیت کوین برای فیات می شود. این تحقیق نشان داد که درصد عرضه استخراج کنندگان به طور کلی با گذشت زمان کاهش یافته است.

آدرس هایی که پاداش بلاک دریافت می کنند و آدرس هایی که تراکنش های فوری از آنها دریافت می کنند، هر دو با کاهش تعداد کوین های نگهداری شده روبرو بوده اند.

قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال

وقتی چارچوب عرضه کل مشاهده می شود، کاهش تدریجی عرضه توسط استخراج کنندگان و استخرها حتی واضح تر است. با این وجود، این گزارش تأیید کرد که استخراج کنندگان و استخرها هنوز “بخش قابل توجهی” از کل عرضه را کنترل می کنند. در گزارش کوین متریکس آمده است:

“استخراج کنندگان، به ویژه کسانی که از روزهای اولیه در شبکه فعال هستند، مقدار قابل توجهی بیت کوین را کنترل می کنند. اما تعداد کوین های نگهداری شده توسط استخراج کنندگان به طور کلی در طول تاریخ شبکه کاهش یافته است.”

درصد کل تأمین شده توسط آدرس استخراج کنندگان و استخرها از حدود ۲۵٪ در سال ۲۰۱۵ به تقریبا ۱۸٪ در حال حاضر کاهش یافته است. هلدینگ های کمتر به این معناست که استخراج کنندگان، بیت کوین کمتری برای دامپ در بازارها دارند که این مسئله از تأثیر آنها بر قیمت ها می کاهد.

جریان های خالص در روزهای ابتدایی شبکه بی ثبات بود زیرا مقدار فروش به همراه قیمت ها بسیار متفاوت بود. با این حال، نوسانات به تدریج با گذشت زمان کاهش می یابد که احتمالاً دلیل آن رویدادهای نصف شدن پاداش استخراج و کاهش پاداش های بلاک می باشد.

“این جریان ها همچنین با کاهش تدریجی نوسانات روبرو شده اند که نشان دهنده کاهش تدریجی اثر استخراج کنندگان بر نقدینگی است.”

همچنین گفتنی است که چندین معیار وی زنجیره ای دیگر نیز اخیراً در حال کاهش است مانند نرخ هش که به دلیل تغییرات فصلی در چین که بیشتر استخراج ها در آنجا انجام می شود، کاهش یافته است.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location