video thumb

همکاری پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال Bybit با باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که باشگاه لیگ فوتبال آلمان یعنی بورسیا دورتموند یا BVB در حال مشارکت چند ساله با پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال

“Bybit با این مشارکت، در نظر دارد تا نام تجاری خود را در سطح جهانی گسترش دهد، زیرا آرم و شعارهای Bybit به طور واقعی در مسابقات BVB، وب سایت ها و پلتفرم های اجتماعی آنها نمایش داده می شود.”

همچنین گفتنی است که بایرن مونیخ نیز از پاییز سال ۲۰۱۹، کالاهای مبتنی بر بلاک چین را برای تقویت تعامل طرفداران خود وارد کرده است. بسیاری از باشگاه های بین المللی فوتبال بسیار موفق پیش از این در چارچوب عرضه توکن هواداری و …  به فضای ارز دیجیتال ورود پیدا کرده اند. ژو در این خصوص عنوان کرد:

“امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم اخبار توکن طرفداران BVB را به اشتراک بگذاریم، اما در حال حاضر نمی توانیم جزئیات خاصی را در این زمینه به اشتراک بگذاریم.”

ژو در ادامه اضافه کرد که ByBit آگاه است که “BVB و Liquiditeam در حال کار بر روی توکن هواداری بوده اند” و عنوان کرد که به عنوان شریک این باشگاه “ما مشتاقانه شاهد تحقق یافتن آن هستیم و دوست داریم در عرضه آن کمک کنیم. “

مشارکت ارز دیجیتال و ورزش به سرعت در حال تبدیل شدن به یک پدیده جهانی است و در باشگاه هایی از ایتالیا تا ژاپن، فدراسیون روسیه، فرانسه، اسپانیا و انگلستان وجود دارد.