video thumb

حدود ۸۰٪ درآمد سه‌ماهه Cash App اسکوئر از بیت کوین بود

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Cash App اسکوئر (Square) پس از خرید بیش از ۱٫۶ میلیارد دلار بیت کوین

Cash App، برنامه پرداخت بیت کوین شرکت خدمات مالی ایالات متحده Square گزارش کرده است که بیت کوین (BTC) از تمام منابع درآمد دیگر پیشی گرفته است و تقریباً ۸۰٪ از کل درآمد خود را در سه ماهه سوم تشکیل می دهد.

در گزارش سه ماهه سوم Square، درآمد ۱٫۶۳ میلیارد دلاری بیت کوین از Cash App در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۱۰۰٪ را نشان می دهد.

درآمد بیت کوین بزرگ ترین مولفه درآمد ۲ میلیارد دلاری Cash App بود، در حالی که سایر جریان های درآمدی ۴۵۳ میلیون دلار یا ۲۲٪ از کل درآمد این پلتفرم را شامل می شود.

برنامه Cash App به عنوان واسطه ای برای خریدهای بیت کوین است که هدف آن ارسال، هزینه و صرفه جویی در هزینه می باشد. این گزارش خاطر نشان می کند که یک دلیل افزایش فروش بیت کوین ابزار Auto-Invest این برنامه است که در ماه مه امسال راه اندازی شد و به کاربران اجازه می دهد خریدهای روزانه یا هفتگی سهام یا بیت کوین را انجام دهند.

درآمد بیت کوین برای سه ماهه سوم سال جاری ۳۲ میلیون دلار سود ناخالص بود که ۱۵ برابر سود سال قبل در مدت مشابه بود که معادل ۲٫۱ میلیون دلار بود.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

رآمد کل سه ماهه سوم Square بیش از ۳ میلیارد دلار بود که ۱۴۰٪ نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش داشته است و بیت کوین بیش از ۵۰٪ این درآمد را تشکیل می دهد. گفتنی است که کل درآمد بیت کوین برای کل سال ۲۰۱۹ ۳۳۸ میلیون دلار با سود ناخالص ۵ میلیون دلار بوده است.

ساعاتی پس از انتشار این گزارش، قیمت سهام اسکوئر ۶٪ افزایش یافت و به ۱۸۴ دلار رسید و در ماه گذشته به بالاترین قیمت قبلی خود یعنی ۱۹۰ دلار رسید. در همان زمان، بیت کوین با یک مقدار مشابه افزایش یافت و به بالاترین قیمت دو ساله خود یعنی ۱۵،۸۸۰ دلار رسید.

در این گزارش، اسکوئر همچنین ۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری بیت کوین (۴۷۰۹ بیت کوین) خود را به عنوان دارایی خزانه عنوان کرد که اکنون ۷۴٫۸ میلیون دلار ارزش دارد. خرید این شرکت براساس این عقیده بود که “ارزهای دیجیتال ابزاری برای توانمندسازی اقتصادی و همسو با هدف شرکت می باشد”. در این گزارش همچنین آمده است که:

“ما انتظار داریم این سرمایه گذاری را برای مدت طولانی انجام دهیم.”

علی رغم سرمایه گذاری کلان اسکوئر، این شرکت از نظر هلدینگ بیت کوین در شرکت عمومی در رتبه هفتم قرار دارد.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس