سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پارلمان آرژانتین شاهد لایحه جدیدی است که چارچوبی برای ارز دیجیتال ارائه می‌دهد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که یکی از جوان ترین نمایندگان آرژانتین در حال تهیه یک قانون جدید برای ارائه یک چارچوب ملی برای ارزهای دیجیتال

بر اساس این گزارش ها، ایگناسیو تورس (Ignacio Torres)، نماینده کنگره آرژانتین در نظر دارد تا لایحه ای راجع به ارزهای دیجیتال به پارلمان آرژانتین ارائه دهد.

Cointelegraph en Español با افرین بارازا (Efraín Barraza)، مدیر عملیات Athena Bitcoin در آرژانتین و آلبرتو وگا (Alberto Vega)، مدیرعامل Bithan که در تهیه این پیش نویس همکاری کرده و به دنبال بحث در مورد چارچوب قانونی ارز دیجیتال در آرژانتین هستند، گفتگویی انجام داده است.

بارازا و وگا اظهار داشتند که آنها علاقه مند به گفتگو و بحث در مورد فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال در آرژانتین هستند تا از این طریق عقب نمانند، چرا که کشورهای دیگر در حال بحث در مورد این مسائل هستند.

افرین بارازا توضیح داد: “ما می دانیم که این اکوسیستم برای اینکه با رشد همراه باشد، نمی تواند خارج از قانون عمل کند.” وی اهمیت داشتن نوعی حفاظت از کاربران و سرمایه گذاران را برجسته کرد. وی اظهار داشت: “اگر هیچ نظارتی وجود نداشته باشد، کلاهبرداری هایی مانند طرح وان کوین به وجود می آید.”

از طرف دیگر، آلبرتو وگا خاطرنشان کرد: مهم است، در نظر بگیریم که در حال حاضر آرژانتین کجاست و چگونه می توانیم از مزیت های کشوری پیشگام در حوزه ارز دیجیتال بهره مند شویم.

سپس وی افزود: امروز می توانیم مشاهده کنیم که موضوع قانون گذاری بیت کوین نه روی میز است  و نه در بحث سیاسی در سطح ملی مطرح است، در حالی که در کشورهای دیگر سخت بر روی این مسئله کار می کنند.

وگا بر این باور است که آرژانتین باید سعی کند تا از این اکوسیستم بهره مند شود تا به نفع کشور باشد. وی گفت: “ما مدت طولانی در این اکوسیستم بوده ایم و شاهد مشکلات این صنعت هستیم. شرکت هایی هستند که حساب بانکی آنها بدون دلیل بسته شده است. این قوانین بسیار خودسرانه است.” به همین دلیل او معتقد است که لازم است تا همه افراد را به بحث و گفتگو در مورد این فن آوری های متحول کننده دعوت کند. او استدلال می کند که همه از این اقدام سود می برند و پروژه هایی که در آرژانتین به وجود آمده تأثیر گذارند.

بارازا توضیح داد که هنگام صحبت در مورد دارایی های مشترک، هر دارایی مقررات خاص خود را دارد. مردم قوانین مشخصی برای دفاع از خود دارند و قانون گذار نمی تواند فراتر از مفاهیم تعیین شده باشد یا از وظایف خود فراتر رود. اما او هشدار داد که در دنیای ارز دیجیتال اینگونه نیست. وی توضیح داد: “ماهیت توکن این است که می تواند برای موارد مختلف در دنیای واقعی کارساز باشد.” “ما به نوعی تلاش می کنیم تا برای آن چارچوبی ارائه بدهیم.”

هدف این است که با استفاده از این لایحه جدید،  استفاده گسترده از زیرساخت های ارز دیجیتال و کارایی زیرساخت ها، حتی جایگزینی یا ساده سازی زیرساخت های موجود را فراهم آوریم.

طبق اطلاعات iProUp، متن این پروژه چهارشنبه در هفته آینده پیش روی واحد اطلاعات مالی خواهد بود و پیش بینی می شود که دو روز بعد این طرح در اتاق نمایندگان پذیرفته شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location