video thumb

برایان بروکس، بیانیه ای در مورد نقش ارزهای دیجیتال مجلس سنا ارائه داد

بر اساس گزارش های منتشر شده، سرپرست کنترل ارز بیانیه ای در مورد نقش ارزهای دیجیتال

بروکس عنوان کرد: “امروز تقریباً ۶۰ میلیون آمریکایی صاحب نوعی ارز دیجیتال هستند که ارزش کیل بازار آنها تقریباً ۴۳۰ میلیارد دلار می باشد.” وی در ادامه اظهار داشت:

“این ارقام به وضوح نشان می دهد که این سازوکار پرداخت اکنون کاملاً در جریان مالی جا افتاده است. ارز دیجیتال به مکانیزمی محبوب برای ارسال و دریافت پرداخت کالاها و خدمات تبدیل شده است زیرا تراکنش ها به صورت آنی ارسال می شوند و راحتی و امنیت را ارائه می دهند.”

بروکس همچنین اشاره کرد که افرادی در حال عادت کردن به ارزهای دیجیتال هستند، همانطور که در زمینه استفاده از استیبل  کوین ها نیز مشاهده می شود. رهبر دولت متعاقباً اقدامات مهم مربوط به ارز دیجیتال را توسط دفتر کنترل و نظارت بر واحد پولی یا OCC ، در طول سال ۲۰۲۰ انجام داد.

این دفتر در ماه ژوئیه با روشن ساختن مقررات نامشخص، به بانک های منصوب شده فدرال اجازه کاستدی ارزدیجیتال را داد. در اواخر سپتامبر، دفتر کنترل و نظارت بر واحد پولی وضوح بیشتری در مورد کاستدی دارایی های دیجیتال در رابطه با ذخایر استیبل کوین ارائه داد.

بروکس در پایان نتیجه گیری کرد: “این آژانس همچنان به بررسی سایر مسائل مربوط به دارایی های ارزهای دیجیتال و فناوری دفتر کل توزیع شده از جمله استفاده از این فناوری برای پشتیبانی از خدمات پرداختی که در سیستم بانکی فدرال انجام می شود، می پردازد.”

مداخلات نظارتی در سال ۲۰۲۰ در سطح جهانی افزایش یافته است که در اقدامات اجرایی دولت دیده می شود.