سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تتر : ۱٫۸ میلیارد دلار اعتبار بانکی داریم/ جای نگرانی نیست

شرکت ارز دیجیتال تتر از وجود حساب بانکی ۱٫۸ میلیارد دلاری خود در بانک Deltec Bank & Trust  واقع در باهاماس خبر داد.

ارزجو : بر اساس این گزارش، اعلام موجودی حساب تتر در پی گمانه زنی‌ها و انتشار شایعات گسترده در خصوص نبود پشتوانه ارز فیات کافی در حساب این شرکت و در نتیجه بی ارزش بودن ارز دیجیتال تتر بوده که تاثیر منفی قابل توجهی بر ارزش این ارز دیجیتال گذاشته است. البته مسئولان تتر در زمان انتشار این شایعات کاملا سکوت اختیار کرده و تا به امروز هیچگونه واکنش رسمی به این شایعات نشان نداده بودند. گفته می‌شود شایعاتی از این قبیل، پیشتر منجر به سقوط ۱۴ درصدی ارزش ارز دیجیتال تولید شده توسط این شرکت شده بود.

این درحالیست که تتر از جمله پر مبادله ترین ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید که دلیل آن هم وجود راه های متنوع و کاربردی تبدیل ارز دیجیتال به پول فیات بوده است.

اکنون، تتر با انتشار گواهی موجودی حساب خود در تاریخ اول نوامبر، اقدام به ارائه پاسخ رسمی و مستند به تمامی ادعاهای مطرح شده در خصوص نبود پشتوانه مالی مناسب در حساب بانکی این شرکت تولید کننده ارز دیجیتال کرده است.

بر اساس گواهی صادر شده، موجودی حساب این شرکت تولید کننده ارز دیجیتال تتر، رقمی معادل ۱,۸۳۱,۳۲۲,۸۲۸ دلار تا پایان ماه اکتبر است. هرچند منتقدین تتر در اصالت این گواهی شک داشته و معتقدند ظاهر این کاهی خالی از اشکال نیست.

لازم به ذکر است ارزش هر تتر در بازار امروز حدود ۰٫۹۹ الار است که البته تامین این ارز دیجیتال طی ماه‌های گذشته با مشکلات جدی مواجه شده است.

گفتنی است شرکت Bitfinex که عمده مدیران آن با مدیران و مالکان تتر همپوشانی دارند، از تاریخ ۱۴ الی ۲۲ اکتبر، مبلغ ۶۳۰ میلیون دلار را در قالب شش تراکنش مالی جداگانه به حسابی به نام خزانه تتر منتقل کرده‌اند. تتر همچنین هفته گذشته حدود ۵۰۰ میلیون دلار متضرر شده که با این حساب ارزش کل دارایی‌های این شرکت از ۲٫۸ میلیارد دلار در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی به رقمی حدود ۱٫۷۵ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است. تتر تاکنون از ارائه توضیحات در خصوص چرایی این افت بزرگ مالی خودداری نموده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location